Skip to main content

Tuleeko soneralle mtv 3 HD Formula Lähetykset Kutem Elisalle

  • December 11, 2014
  • 15 kommenttia
  • 22 katselukertaa

Eli Onkos Nuo Tulossa Vai EI ???

15 kommenttia

  • February 18, 2011
Ei vaikuta siltä että olisi ainakaan F1-kaudelle 2011 tulossa Soneran kaapeliverkkoon kyseinen kanava.

  • Faxaaja
  • March 23, 2011
MTV3 MAX F1 HD kanava on ilmestynyt tänään verkkoon ja näyttää tällä hetkellä Canal+ Premier HD kanavan ohjelmaa.

  • March 25, 2011
Tilanteet muuttuvat nopeasti ja MTV3 MAX F1 HD on tullut Soneran kaapelitelevisioverkon tarjontaan juuri F1-kauden 2011 alkaessa.

  • March 26, 2011
Kuuluukohan tämä MTV3 kanavapakettiin? Itselläni ei ainakaan toimi, vaikka mtv3 kanavapaketti löytyy ja HD boksi on korttilinkitetty. Asiakaspalvelussa ei koko kanavasta ole kuultukaan.

  • March 26, 2011
Asiakaspalveluun en ole soittanut, mutta ei tännekään automaattisesti tullut näkymään vaikka MTV3 MAX palvelut ovat käytössä ja kortti linkitetty jne...

Voisin sanoa jotta on kyllä ollut surkeaa tiedotuspolitiikkaa kaikkien osapuolten toimesta.

  • March 26, 2011
Soneran liikkeessä olen nyt käynyt. Siellä käskettiin soittamaan myyntipalveluun. Myyntipalvelun edustaja tarkisti kortin linkityksen ja käski soittamaan vikapalveluun. Vikapalvelussa kortti valtuutettiin uudelleen, mutta ei edelleenkään toimi. Ei viitsisi enää alkaa soittamaan. Digiboksi on kyllä ollut päällä koko ajan.

  • March 29, 2011
MTV3 MAX F1 HD -palvelu on Soneran kaapelitelevisioverkossa kanavapaikalla 232. Sen näkyvyydessä ei ole ollut vikaa. Tällä hetkellä kanavapaikalla on ilmoitus, että seuraava lähetys on 10.4.2011 Malesian osakilpailusta.

HD-kanavat eivät näy vielä ihan kaikissa osissa Soneran kaapelitelevisioverkkoa. HD-kanavien saatavuus löytyy Kaapeli-TV:n saatavuus paikkakunnittain-listasta.

Ohjesivuston Yleisimmät ratkaisut kaapeli-TV-ongelmiin kannattaa käydä läpi.

  • March 29, 2011
Kaikkea mahdollista on kokeiltu. Digiboksia käytetty tehdasasetuksissa ja bootattu. Kortti on valtuutettu uudelleen ja digiboksia pidetty päällä. Korttikin on varmasti oikein päin, kun muut MTV3-kanavapaketin kanavat näkyvät normaalisti. HD-kanavienkin pitäisi näkyä, kun nelonen HD näkyy normaalisti. MTV3 Max F1 HD kanava ei vain tule näkyviin.

Topfield cbc-7000 on digiboksina. Digiboksi sanoo, että "Palvelua ei ole saatavissa" niin kuin muistakin kanavista joita ei ole tilattu.

  • April 5, 2011
Maseur kirjoitti:
Kaikkea mahdollista on kokeiltu. Digiboksia käytetty tehdasasetuksissa ja bootattu. Kortti on valtuutettu uudelleen ja digiboksia pidetty päällä. Korttikin on varmasti oikein päin, kun muut MTV3-kanavapaketin kanavat näkyvät normaalisti. HD-kanavienkin pitäisi näkyä, kun nelonen HD näkyy normaalisti. MTV3 Max F1 HD kanava ei vain tule näkyviin.

Topfield cbc-7000 on digiboksina. Digiboksi sanoo, että "Palvelua ei ole saatavissa" niin kuin muistakin kanavista joita ei ole tilattu.


Onko digiboksille ja kaapelikortille tehty HD-linkitys? Ellei ole, se pitäisi tehdä Asiakaspalvelun kautta.

HD-linkityksestä löytyy tietoa osoitteesta http://www.kaapelitelevisio.fi/alltypes.asp?menu_id=426

  • April 5, 2011
Tapio kirjoitti:


Onko digiboksille ja kaapelikortille tehty HD-linkitys? Ellei ole, se pitäisi tehdä Asiakaspalvelun kautta.

HD-linkityksestä löytyy tietoa osoitteesta http://www.kaapelitelevisio.fi/alltypes.asp?menu_id=426


Kyllä linkitys on tehty heti ensimmäisenä ja sen jälkeen korttia koitettu uudelleen valtuuttaa asiakaspalvelussa. Kaikki muut mtv3 kanavapaketin kanavat toimivat paitsi tuo F1 HD kanava, joka näyttäisi olevan kanavapaikalla 232. Nelonen HD näkyy normaalisti, joten HD lähetysten vastaanotossa ei pitäisi olla mitään vikaa.

  • April 8, 2011
Maseur kirjoitti:
Kyllä linkitys on tehty heti ensimmäisenä ja sen jälkeen korttia koitettu uudelleen valtuuttaa asiakaspalvelussa. Kaikki muut mtv3 kanavapaketin kanavat toimivat paitsi tuo F1 HD kanava, joka näyttäisi olevan kanavapaikalla 232. Nelonen HD näkyy normaalisti, joten HD lähetysten vastaanotossa ei pitäisi olla mitään vikaa.


Nelonen HD näkyy ilman linkitystä. Onko sinulla tilattuna mitään muuta HD-kanavaa, jonka näkyminen kertoisi HD-linkityksen toimivan?

Nyt kun on taas formula-viikonloppu edessä, niin ainoa mahdollisuus saada MTV3 Max F1 HD näkyviin ennen Malesian GP:tä on soitto Vikapalveluun: 0206 90101 > 1 (näppäinvalikko) > 3 (Sonera TV) > 1 (Kaapeli-TV asiat). Se on ainoa reitti saada asia kuntoon, jos se Soneran puolelta hoidettavissa.

  • April 12, 2011
Tapio kirjoitti:

Nelonen HD näkyy ilman linkitystä. Onko sinulla tilattuna mitään muuta HD-kanavaa, jonka näkyminen kertoisi HD-linkityksen toimivan?

Nyt kun on taas formula-viikonloppu edessä, niin ainoa mahdollisuus saada MTV3 Max F1 HD näkyviin ennen Malesian GP:tä on soitto Vikapalveluun: 0206 90101 > 1 (näppäinvalikko) > 3 (Sonera TV) > 1 (Kaapeli-TV asiat). Se on ainoa reitti saada asia kuntoon, jos se Soneran puolelta hoidettavissa.


On soitettu ja asentajakin on käynyt. Kaikki pitäisi olla kunnossa. Laitettiin hetkeksi ilmaiseksi muita HD-kanavia näkymään ja ne alkoivat näkymään heti, kun Soneralta sain tekstiviestin.

LuxeTV HD, joka on samassa muxissa, toimii hyvin. Samoin Discovery HD, Animal Planet HD jne. toimii täysin. MTV3 Max F1 HD ei vaan edelleenkään toimi. Luulen, että Sonera ei vain ole osannut antaa valtuutusta sille kanavalle, vaan valtuuttaa vaan mtv3-kanavapakettia. Jotain ehdotuksia?

  • April 14, 2011
No nyt alkoi vihdoin näkymään.

  • April 15, 2011
Maseur kirjoitti:
No nyt alkoi vihdoin näkymään.


Selvisikö miksi kanava ei näkynyt?

  • April 16, 2011
Jotain määrittelyongelmia kuulemma.