Skip to main content
Hei.
Sovittiin, että minulle tulisi maksuton e lasku.
Nyt kuitenkin tuli maksullinen (2,90) paperilasku, laskun numero 70835850.
Mistä syystä?

Mitään muita laskuja ei ole vielä tullut.

Voitteko muuttaa tiedot niin, että tulee lasku sähköpostiin, tähän samaan joka on profiilissani, sekä korjata tuon mainitsemani laskun ja lähettää sen sähköpostiin?

Kiitos.
Hei Nuppi!

Emme pääse käsiksi sähköpostiosoitteeseesi joka on rekisteröity tähän nimimerkkiin, joten tarvitsemme jotain muuta kautta tiedon oikeasta osoitteesta. Yhteystiedoissasi on eräs gmail osoite, laitataanko laskut siihen vai ilmoitatko osoitteen muuta kautta? Osoitteen voit ilmoittaa joko Omien Sivujen chat palvelun kautta tai Facebookin kautta yksityisviestillä.
Juu laitetaan sinne gmailiin, eli se joka on muotoa xxxx.fin@gmail.com.

Kiitos.
Nuppi: Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Viimeisin laajakaistalasku on nyt lähetetty liitetiedostona sähköpostiisi ja email osoite on päivitetty liittymäsi tietoihin. Jatkossa laskut tulevat siis suoraa emailitse.
Mulla sama homma. Omilla sivuilla luki sähköinen lasku, otin chatilla yhteyttä omien sivujen kautta ja asia hoitui sillain, että vähensin laskusta sen 2.90e. Teidän päässäkin oli sähköinen lasku, joten vastaaja ihmetteli tapausta? Sähköinen lasku ollut jo vuosikausia. Totta seuraavat tulee taas SP:iin, lupasi kyllä?
Merja_J kirjoitti:
Nuppi: Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Viimeisin laajakaistalasku on nyt lähetetty liitetiedostona sähköpostiisi ja email osoite on päivitetty liittymäsi tietoihin. Jatkossa laskut tulevat siis suoraa emailitse.


Lasku tuli sähköpostiin, samoilla tiedoilla kuin paperilasku, jota ei olisi edes pitänyt tulla.
Ihmettelen, että miksi tuli paperilasku vaikka olimme sopineet alunperin maksuttomasta e-laskusta?

Minä nyt maksoin tuon koko summa, kun se muutenkin oli myöhässä.
oletan, että te hyvitätte tuon aiheettoman 2,90€ veloituksen seuraavassa laskussani?

Kiitos.
Hei Nuppi: Luultavasti kyseessä on inhimillinen erehdys, kun sähköpostilasku on jäänyt meiltä kytkemättä. Saat hyvityksen paperilaskun toimitusmaksusta seuraavalla laskullasi ja tästä eteenpäin laskusi tulevat sähköpostiisi. Mikäli haluat mieluummin laskusi suoraan Verkkopankkiisi, voit ottaa käyttöön e-laskun. Tilausohjeet löydät klikkaamalla tästä.
aazie: Saat laskusi jatkossa entiseen tapaan sähköpostiisi joten asia on kunnossa.
Minna- kirjoitti:
Hei Nuppi: Luultavasti kyseessä on inhimillinen erehdys, kun sähköpostilasku on jäänyt meiltä kytkemättä. Saat hyvityksen paperilaskun toimitusmaksusta seuraavalla laskullasi ja tästä eteenpäin laskusi tulevat sähköpostiisi. Mikäli haluat mieluummin laskusi suoraan Verkkopankkiisi, voit ottaa käyttöön e-laskun. Tilausohjeet löydät klikkaamalla tästä.


Tänään tuli uusin lasku sähköpostiin laskun nro: 71215753.
Summa oli normaali kuukausimaksu, eikä ollut sitä 2.90€ hyvitetty.
Voinko itse sen vähentää tuosta laskusta vai tuleeko se automaattinen hyvitys sitten seuraavaan laskuun?


Kiitos.

EDIT 12.01.2014: Maksoin edellä mainitun laskun kokonaisuudessa.
Nyt tuli uusi lasku ja siinä oli huomioitu tuo 2.90€.
Eli asia ratkaistu.

Vastaa