Skip to main content

Tunnukset ja modeemi tulleet,nettiyhteys puuttuu?!

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Elikä ongelma on seuraava.. Tunnus ja salasana tulivat tekstarilla perille ihan hyvin ja modeemikin löysi kotiovelle asti. 13.9 soneralta tuli tekstiviesti että laajakaistanne kytketään 15.9 kello 8-20 välisenä aikana. Tästä piti tulla myös tekstari kun asia on kunnossa. Noh, minkäänlaista tekstaria ei ole tullut eikä ilmeisesti laajakaistaa yhdistetty. Kysynkin että missä on vika ja aikooko sonera laskuttaa kyseisen ajanjakson laskussa, jolloin netti ei toimi vaikka niin on luvattu? Kiitos vastauksista ja toivon saavani pikaisesti netin toimimaan, jotta kouluhommatkin pystyy tekemään..
Terv. pillastunut opiskelija!

7 kommenttia

  • September 20, 2011
Hei, oletko laittanut modeemin pistokkeeseen ja kokeillut toimiiko kaista? Jollei toimi, otathan asiassa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Lisäämällä laajakaistan liittymänumerosi Profiiliisi (liittymänumero löytyy palvelusopimuksesta), voin myöskin tarkastella kytkentätilannetta tätä kautta.

  • September 20, 2011
Modeemi toimii kyllä mutta ilmeisesti laajakaistaa ei ole vielä edes yhdistetty kun ei ole tullu vahvistusviestiäkään? Ihmettelen vain asiaa kun tuli viesti missä sanottiin kytkemisen tapahtuvan 15. päivä. Mistä löydän tuon liittymänumeron? Tilasin laajakaistan netistä ja postissa tuli vain modeemi. Pitää tutkia asiaa kun kotiin pääsen. Omilta sivuilta en pääse liittymänhallintaan kun siellä joku tekninen häiriö päällä nähtävästi.. Toivoisin pikaista vastausta koska tarvitsen nettiä koulutehtävissä! Onko tuo kytkemispäivä kuinka tarkka? Voisiko olla että tilaukseni on unohdettu yhdistää vai missä olisi vika.. Kiitos mahd. vastauksista!

  • September 20, 2011
Vaikka vahvistusviestiä ei olekaan tullut, kuitenkin kytkennän on ilmoitettu tapahtuvan kertomasi mukaan 15.9. Näin ollen kehoitan sinua kuitenkin kokeilemaan toimiiko modeemin lisäksi myös netti. Eli kytke modeemi pistokkeeseen ja verkkopiuha tietokoneeseesi ja kokeile yhdistyykö nettiin. Jos ei, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme puh. 0200 17000 ark. 8-20, la 9-16.30. Tai lisää liittymänumero, joka löytyy saamastasi palvelusopimuksesta, jonka olet saanut joko sähköpostiisi tai postitse Profiiliisi, niin voin katsoa tilannetta. Kytkentäpäivä on yleensä tarkka, enkä usko, että tilaustasi olisi unohdettu. Kertomasi mukaan olet kuitenkin saanut modeemin, joka kuului laajakaistatilaukseesi.

  • September 20, 2011
Niinamari kirjoitti:
Vaikka vahvistusviestiä ei olekaan tullut, kuitenkin kytkennän on ilmoitettu tapahtuvan kertomasi mukaan 15.9. Näin ollen kehoitan sinua kuitenkin kokeilemaan toimiiko modeemin lisäksi myös netti. Eli kytke modeemi pistokkeeseen ja verkkopiuha tietokoneeseesi ja kokeile yhdistyykö nettiin. Jos ei, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme puh. 0200 17000 ark. 8-20, la 9-16.30. Tai lisää liittymänumero, joka löytyy saamastasi palvelusopimuksesta, jonka olet saanut joko sähköpostiisi tai postitse Profiiliisi, niin voin katsoa tilannetta. Kytkentäpäivä on yleensä tarkka, enkä usko, että tilaustasi olisi unohdettu. Kertomasi mukaan olet kuitenkin saanut modeemin, joka kuului laajakaistatilaukseesi.


Eipä näy sähköpostissa mitään ja modeemin mukana tuli ainoastaan takuukuittina käytettävä paperi! Lisäksi omat sivut eivät päästä liittymänhallintaan, joten en osaa sanoa liittymänumeroani. Modeemi on nimenomaan soneran. Modeemissa palaa ainoastaan power-nappi vihreänä ja ethernet. Eikö myös dsl-valo ja internet- valo palaisi jos netti olisi yhdistetty? En tiedä mikä tässä nyt on niin vaikeaa soneran osalta mutta hermot alkavat pikkuhiljaa mennä..

  • September 20, 2011
Yritin soittaa asiakaspalveluun joka lopulta kysyi henkilötunnustani että voi tarkistaa liittymän tilanteen.. Sanottuani henkilötunnukseni palvelu väitti ettei löydy mitään laajakaistaa kyseisellä tunnuksella.Mistä tämä johtuu? Nyt en siis pääse liittymänhallintaan omilla sivuillani,enkä saa apua asiakaspalvelussa. Alkaa meneen toivottomaksi tilanne näin opiskelijan silmäkulmasta. Mistä saan apua tähän tilanteeseen??!

  • September 20, 2011
Soitin helpsoniin joka ohjasi minut soneralle ihmisen juttusille, jolloin selvisi että sonera joutuu vuokraamaan ulkopuoliselta taholta verkkoa minkä takia kytkentä tapahtuu vasta 21. päivä eli huomenna. Nainen langan toisessa päässä ihmetteli samaa mitä minäkin että miksei minulle ole asiasta informoitu kun sanottiin että kytkentä tapahtuu 15. päivä. Noh, asiasta viisastuneena pyydän nöyrimmät anteeksipyyntöni "kiukunpuuskistani" ja toivotan teille hyvät jatkot! Toivon että netti yhdistetään huomisen aikana.

  • September 21, 2011
Kylläpä kuullostaa sotkulta. Omalta kohdaltani pahoittelut, ettei informaatio ole kulkenut kytkentäpäivän muutoksesta, enkä asiassa ole voinut auttaa. Toki ymmärrän kiukunpuuskat, sillä nämä ovat aina ikäviä tilanteita. Hyvää jatkoa myös sinulle ja aurinkoista syksyä!