Elikä ongelma on seuraava.. Tunnus ja salasana tulivat tekstarilla perille ihan hyvin ja modeemikin löysi kotiovelle asti. 13.9 soneralta tuli tekstiviesti että laajakaistanne kytketään 15.9 kello 8-20 välisenä aikana. Tästä piti tulla myös tekstari kun asia on kunnossa. Noh, minkäänlaista tekstaria ei ole tullut eikä ilmeisesti laajakaistaa yhdistetty. Kysynkin että missä on vika ja aikooko sonera laskuttaa kyseisen ajanjakson laskussa, jolloin netti ei toimi vaikka niin on luvattu? Kiitos vastauksista ja toivon saavani pikaisesti netin toimimaan, jotta kouluhommatkin pystyy tekemään..
Terv. pillastunut opiskelija!
Tunnukset ja modeemi tulleet,nettiyhteys puuttuu?!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.