Skip to main content

tunnukset puuttuu =/

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Koti-tv rupesi käynnistämään itseänsä ja nyt vaatii käyttäjätunnuksen ja salasanan..
Mistä ihmeestä saan ne???

2 kommenttia

  • June 4, 2011
Sain laitteen eilen aamulla ja kytkiessä ihmettelin samaa.
Odottelin pari tuntia, että josko ne tulisivat sähköpostiin tai kännykkään.
Kun tunnuksia ei kuulunut, soitin laitteen mukana tulessa esitteessä olevaan numeroon ja sain käyttäjätunnukseni.
Salasana ja pin-koodit tulivat puhelun aikana kännykkään.

Palvelu on käsittääkseni auki myös viikonloppuisin.

  • June 6, 2011
tiinahill: Käyttäjätunnus ja salasana on toimitettu sinulle tilauksen teon yhteydessä tekstiviestillä. Mikäli tunnukset eivät ole sinulla tallessa, voimme toimittaa ne sinulle uudelleen. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) asian hoitamiseksi.