Hei,
olen 25.8. tilannut Soneran taloyhtiöliittymän. Tunnuksia ei näy eikä kuulu, joten kiinnostaisi vain tietää, miten tällöin pääsee esim. sovittuun tietoturvapalveluunkaan käsiksi? Kestääkö tunnusten saapumisessa aihna näin kauan?
Itse yhteyden kytkeminen oli jo pelkästään oma shownsa, mutta vihdoin mutkien kautta se toimii, mutta eiköhän olisi ihan hyödyllistä ne tunnaritkin saada.
Sivu 1 / 1
Ainoa vaihtoehto saada puuttuvat tunnukset on soittaa Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm). Asiakaspalvelun aukioloaika on arkisin 8:00 - 20:00 ja lauantaina 9:00 - 16:30.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Joo, niin varmasti, mutta maksullisesta numerosta ei kiinnosta juuri maksaa, kun asia oli kuitenkin jo aiemmin sovittu. Aina ei kiinnostaisi itse soitella perään.
No, en tiedä, oliko viestilläni tänne vaikutusta, mutta sain tänään tunnukset, kirje lähetetty 8.9., joten asia nyt ok.
No, en tiedä, oliko viestilläni tänne vaikutusta, mutta sain tänään tunnukset, kirje lähetetty 8.9., joten asia nyt ok.
Hei
Hyvä kuulla, että tunnukset ovat toimittuneet.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Hyvä kuulla, että tunnukset ovat toimittuneet.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.