Olen jättänyt soneran ajantilaukseen soittopyyntöjä mm. mms viesteistä,koska olen laittanut sivuille aikanaan täpin kohtaan,että ne tulisivat suoraan puhelimeen,mutta edelleen tulee vain tekstiviesti,että olen saanut mms viestin ja voin hakea ne soneran omien sivujen viestikeskuksesta.
No sinnepä ei pääsekään nyt,ennen kuin yhdistää tunnukset,joten olen yrittänyt yhdistää ne,mutta kun sivulla sitten "valmis" painiketta painaa,ei tapahdu mitään,vaan tunnukset ovat edelleen erillisiä.
Tilattuani soittoajan sonera neuvojata,he kyllä ovat luvanneet,että se mms juttu korjautuisi heidän neuvoillaan,joita olen kokeillut,mutta tilanne on edelleen korjautumatta,ja en siis pääse nyt edes viestikeskukseen.
Luullaanko soneralla,että ihmisillä on jatkuvasti aikaa istua heidän sivuillaan,etsien paikkaa johon valittaa,tai säätämässä milloin minkäkinlaisia asetuksia uusiksi,jos ne yleensä onnistuu säätämään?
On ilmeisen vaikea tehdä sivujen toimintoja selkeiksi käyttäjille,ja erottaa heille tärkeimmät toiminnot omaksi alueekseen jossa kaikki tarvittava tieto löytyy helposti,ilman mitään sekoittavaa höttöä.
Tunnusten yhdistäminen ei onnistu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.