Tunnusvahvistus tuli kahteen kertaan - tunnukset ei toimi

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Tilasin netin kautta 29.5.2012 Sonera Laajakaistan (100 Mbit/s, Wlan-modeemi, 24 kk sopimus, 29 euroa / kuukausi) ja tänään tuli tunnusvahvistukset kahteen kertaan. Minulle lähetettiin siis kahdet eri käyttäjätunnukset ja salasanat (ja sähköpostiosoitteet), tosin kummatkaan näistä ei toimi. Tunnusvahvistuksen lisäksi en ole saanut muuta tietoa, kuten esimerkiksi tilausvahvistusta. Tilaukseen laitoin saman sähköpostiosoitteen kuin tämän keskustelupalstan profiiliin (sen avulla selviää mistä tilauksesta on kyse). Voitteko lähettää minulle asiakaspalvelun sähköpostiosoitteen, jos asia ei selviä tätä kautta. En ehdi soitella teille. Milloin modeemi saapuu? Tuleeko siitä Postin seurantakoodi?

1 kommentti

Hei kyb0rg1,
Jostain syystä lisäämääsi sähköpostiosoitetta ei profiilissasi näy. Teetkö ajanvarauksen meille päin, niin pääsemme soittamaan sinulle?

Vastaa