Skip to main content

Tuplalasku

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Hei!
Päivitin liittymäni Sonera Sopiva Super-pakettiin Toukokuun alussa. Tämän jälkeen minulle on tullut kaksi laskua Toukokuu-Kesäkuu-ajanjaksolta, toinen ajalta 11.-17.5 sekä toinen 18.5-17.6. Ensimmäinen lasku tuli normaalisti e-laskuna verkkopankkiin kuten jo viimeisen parin vuoden ajan ja oli summaltaan 38,15 (viitenumero 113242200283), toinen lasku taas tuli paperilaskuna ja oli summaltaan 45,58 (viitenumero 113252149392), ja näissä kummassakin laskussa oli laskutettu kuukausimaksu 29,90 vaikka toinen lasku oli ainoastaan yhden viikon ajalta! Kävin myös pariin otteeseen Sonera-myymälässä ja tänään käytyäni myyjä lupasi että kuukausimaksu hyvitetään seuraavan laskun loppusummasta. Onko näin?

1 kommentti

  • July 10, 2013
Hei Merituuli!

Järjestelmäkämmiltä vaikuttaa, pahoittelut. Tässä on tapahtunut varmaankin sekaannus sen vuoksi, että liittymän omistajuus on vaihtunut välissä myöskin. Tulevalla laskulla tosiaan näkyy hyvitys valmiina. Luultavasti seuraava lasku tulee vasta sitten parin kuukauden päästä, jolloin laskutusraja 10 euroa ylittyy.