Skip to main content
Hei,

Minulle tuli e-laskuja mokkulasta ja matkapuhelinliittymästä kaksi kappaletta täysin samanlaisilla tiedoilla, joten niistä toinen lienee aiheeton? Asiakastunnusta en laskustani löytänyt, mutta laskun numero on 11421142130. Maksoin toisen, mutta toinen jäi tuonne verkkopankkiin roikkumaan hyväksymättömänä, saako sen mitätöityä?

Yst. terv.
Harri Haavisto
Hei Firewood!

e-Laskuja on tosiaan lähtenyt kaksin kappalein tietyn laskutusryhmän asiakkaille. Molemmissa laskuissa on samanlaiset tiedot. Ylimääräisen laskun voit toki poistaa verkkopankistasi, eli saat sen itse poistettua e-Laskutiedoista. Tätä kautta emme pääse laskua mitätöimään vaan se täytyy asiakkaan tehdä itse. Pahoittelut tästä häiriötilanteesta.

Vastaa