Hei,
Minulle tuli e-laskuja mokkulasta ja matkapuhelinliittymästä kaksi kappaletta täysin samanlaisilla tiedoilla, joten niistä toinen lienee aiheeton? Asiakastunnusta en laskustani löytänyt, mutta laskun numero on 11421142130. Maksoin toisen, mutta toinen jäi tuonne verkkopankkiin roikkumaan hyväksymättömänä, saako sen mitätöityä?
Yst. terv.
Harri Haavisto
Sivu 1 / 1
Hei Firewood!
e-Laskuja on tosiaan lähtenyt kaksin kappalein tietyn laskutusryhmän asiakkaille. Molemmissa laskuissa on samanlaiset tiedot. Ylimääräisen laskun voit toki poistaa verkkopankistasi, eli saat sen itse poistettua e-Laskutiedoista. Tätä kautta emme pääse laskua mitätöimään vaan se täytyy asiakkaan tehdä itse. Pahoittelut tästä häiriötilanteesta.
e-Laskuja on tosiaan lähtenyt kaksin kappalein tietyn laskutusryhmän asiakkaille. Molemmissa laskuissa on samanlaiset tiedot. Ylimääräisen laskun voit toki poistaa verkkopankistasi, eli saat sen itse poistettua e-Laskutiedoista. Tätä kautta emme pääse laskua mitätöimään vaan se täytyy asiakkaan tehdä itse. Pahoittelut tästä häiriötilanteesta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.