Skip to main content
Hei!
Miksi kaikki postini tulevat aina tuplasti??
Jos jokainen viesti tulee kahteen kertaan sähköpostipalvelimen Saapuneet-kansioon, on sähköpostiosoitteella todennäköisesti käytössä viestin edelleenlähetys osoitteeseen itseensä.

Asia on tarkistettavissa ja muutettavissa Omien sivujen kautta seuraavasti:

- Kirjaudu Omille sivuille kyseisen sähköpostin käyttäjätunnuksella ja salasanalla osoitteessa http://www.sonera.fi
- Valitse otsikon 'Laajakaistan Viestit ja liittymänhallinta' alta 'Lisäpostilaatikot'
- Kun uusi ikkuna avautuu, valitse sähköpostiosoitteen jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Valitse tekstin 'Sähköpostin edelleenlähetys' jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Tee tarvittavat muutokset eli poista käytöstä sähköpostin edelleenlähetys tai muuta edelleenlähetyksen kohdeosoitteeksi joku muu kuin osoite itse.


T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa