Hei!
Miksi kaikki postini tulevat aina tuplasti??
A
Jos jokainen viesti tulee kahteen kertaan sähköpostipalvelimen Saapuneet-kansioon, on sähköpostiosoitteella todennäköisesti käytössä viestin edelleenlähetys osoitteeseen itseensä.
Asia on tarkistettavissa ja muutettavissa Omien sivujen kautta seuraavasti:
- Kirjaudu Omille sivuille kyseisen sähköpostin käyttäjätunnuksella ja salasanalla osoitteessa http://www.sonera.fi
- Valitse otsikon 'Laajakaistan Viestit ja liittymänhallinta' alta 'Lisäpostilaatikot'
- Kun uusi ikkuna avautuu, valitse sähköpostiosoitteen jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Valitse tekstin 'Sähköpostin edelleenlähetys' jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Tee tarvittavat muutokset eli poista käytöstä sähköpostin edelleenlähetys tai muuta edelleenlähetyksen kohdeosoitteeksi joku muu kuin osoite itse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asia on tarkistettavissa ja muutettavissa Omien sivujen kautta seuraavasti:
- Kirjaudu Omille sivuille kyseisen sähköpostin käyttäjätunnuksella ja salasanalla osoitteessa http://www.sonera.fi
- Valitse otsikon 'Laajakaistan Viestit ja liittymänhallinta' alta 'Lisäpostilaatikot'
- Kun uusi ikkuna avautuu, valitse sähköpostiosoitteen jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Valitse tekstin 'Sähköpostin edelleenlähetys' jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Tee tarvittavat muutokset eli poista käytöstä sähköpostin edelleenlähetys tai muuta edelleenlähetyksen kohdeosoitteeksi joku muu kuin osoite itse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.