Hei!
Miksi kaikki postini tulevat aina tuplasti??
Sivu 1 / 1
Jos jokainen viesti tulee kahteen kertaan sähköpostipalvelimen Saapuneet-kansioon, on sähköpostiosoitteella todennäköisesti käytössä viestin edelleenlähetys osoitteeseen itseensä.
Asia on tarkistettavissa ja muutettavissa Omien sivujen kautta seuraavasti:
- Kirjaudu Omille sivuille kyseisen sähköpostin käyttäjätunnuksella ja salasanalla osoitteessa http://www.sonera.fi
- Valitse otsikon 'Laajakaistan Viestit ja liittymänhallinta' alta 'Lisäpostilaatikot'
- Kun uusi ikkuna avautuu, valitse sähköpostiosoitteen jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Valitse tekstin 'Sähköpostin edelleenlähetys' jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Tee tarvittavat muutokset eli poista käytöstä sähköpostin edelleenlähetys tai muuta edelleenlähetyksen kohdeosoitteeksi joku muu kuin osoite itse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asia on tarkistettavissa ja muutettavissa Omien sivujen kautta seuraavasti:
- Kirjaudu Omille sivuille kyseisen sähköpostin käyttäjätunnuksella ja salasanalla osoitteessa http://www.sonera.fi
- Valitse otsikon 'Laajakaistan Viestit ja liittymänhallinta' alta 'Lisäpostilaatikot'
- Kun uusi ikkuna avautuu, valitse sähköpostiosoitteen jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Valitse tekstin 'Sähköpostin edelleenlähetys' jälkeen oleva linkki 'Asetukset'
- Tee tarvittavat muutokset eli poista käytöstä sähköpostin edelleenlähetys tai muuta edelleenlähetyksen kohdeosoitteeksi joku muu kuin osoite itse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.