Hei!
Sain jostakin syystä paperilaskun, josta luonnollisestikin veloitetaan 2.90 e. Asiasta ilmoitettiin tekstiviestillä "Lasku toimitetaan valitsemallasi tavalla lähipäivinä." En vain sanomaa tuolloin ymmärtänyt, koska en ymmärrä mitähän olen valinnut, missä ja koska?
En muista mihinkään sopimukseen panneeni ruksia kohtaan: "Kyllä, haluan paperilaskun ja maksaa siitä kuukausittan liki kolme euroa." Varsinkin, kun nettipankista tarkistettuani, olen tehnyt TeliaSoneran kanssa e-laskusopimuksen 23.9.2013...Vai pitääkö sopimus uudistaa kuukausittain?
Mistähän idea paperilaskun lähettämiseen on lähtenyt? Jos nyt kuitenkin velottaisitte e-laskusopimuksen mukaisesti matkapuhelinlaskut sähköisesti ja lopettaisitte paperilaskujen ja niiden perättömien toimitusmaksujen perinnän.
Turha paperilasku
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.