Hei,
itse asun tällä hetkellä kiinassa ja lopetin laajakaista liittymäni 1,5kk :tta sitten ja asiakaspalvelija sanoi, että liittymä on mahdollista sulkea heti, mutta vieläkin tuli e-lasku huhtikuulta. En ole varma maksoinko turhaan viime kuunkin.
En voi soittaa täältä teidän palvelunumeroihinne suomen liittymällä enkä onnistunut saamaan yhteyttä IP kortillakaan. Eikä minulla mitään oman sivun tunnuksiakaan olen. Eikä teillä sähköpostiosoitetta.
niimpä minun sähköposti osoite löytyy tämän profiilin takaa joten voitte lähettä minulle mailia ja kysyä tarvittavat tiedot että voitte ilmoittaa mikä status on?!
Turhia laskuja ja ei mahdollisuutta soittaa Kiinasta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.