Hei,
itse asun tällä hetkellä kiinassa ja lopetin laajakaista liittymäni 1,5kk :tta sitten ja asiakaspalvelija sanoi, että liittymä on mahdollista sulkea heti, mutta vieläkin tuli e-lasku huhtikuulta. En ole varma maksoinko turhaan viime kuunkin.
En voi soittaa täältä teidän palvelunumeroihinne suomen liittymällä enkä onnistunut saamaan yhteyttä IP kortillakaan. Eikä minulla mitään oman sivun tunnuksiakaan olen. Eikä teillä sähköpostiosoitetta.
niimpä minun sähköposti osoite löytyy tämän profiilin takaa joten voitte lähettä minulle mailia ja kysyä tarvittavat tiedot että voitte ilmoittaa mikä status on?!
Sivu 1 / 1
Jos lisäät Soneran asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme sen perusteella tarkistaa irtisanotun liittymäsi laskutuksen. Asiakasnumero löytyy liittymän laskusta.
Sonera laajakaistaliittymissä on jälkikäteislaskutus. Esimerkiksi helmikuun lasku lähetetään maaliskuussa ja todennäköisesti sen eräpäivä on huhtikuun puolella. Laskun eräpäivä on joka tapauksessa yli kuukausi laskutettavan jakson jälkeen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera laajakaistaliittymissä on jälkikäteislaskutus. Esimerkiksi helmikuun lasku lähetetään maaliskuussa ja todennäköisesti sen eräpäivä on huhtikuun puolella. Laskun eräpäivä on joka tapauksessa yli kuukausi laskutettavan jakson jälkeen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
tosiaan en voi mitään asiakasnumeroa täältä kiinasta saada käsiini kun tuossa elaskussa ei sellasta ole eikä tuossa kännykkäni tulleessa laskussa myöskään. viitenumero 3101 354 096 xxxx..voin yrittää lisätä profiiliin puhelinnumeroni jos siinä sellainen paikka muttahelpointa jos mailitse kysytte henk. tunnuksen yms..
tosiaan en voi mitään asiakasnumeroa täältä kiinasta saada käsiini kun tuossa elaskussa ei sellasta ole eikä tuossa kännykkäni tulleessa laskussa myöskään. viitenumero 3101 354 096 xxxx..voin yrittää lisätä profiiliin puhelinnumeroni jos siinä sellainen paikka muttahelpointa jos mailitse kysytte henk. tunnuksen yms..
Lasku on ajalta 1.-22.2.2010. Laajakaistaliittymäsi oli irtisanottu päivälle 22.2.2010 ja kyseinen lasku on liittymän viimeinen lasku.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.