eli avattu marraskuussa 2009 soneran adsl liittymä verkkokaupassa joss tarjous
oli ilman avaus maksua.
no tuli sitten avausmaksu jos soitin ja se peruttiin no kuukauden päästä tuli toinen
lasku tästä avausmaksusta taas soitin asiakas palveluun ja lasku peruttiin.
mutta mitä vittua nyt tuli jo kolmas lasku tästä avausmaksusta?
mikä niinkon soneralla mätää laskutuksessa?
sit kun joutuu soitteleen asiakas palveluun mikä maksaa ihan sikana
ja jouduin tänäänkin jonotttaa 20min ja löin sitten luurin kiinni kun
ei vastata mutta raha kyllä kelpaa.
emmä ainakaan enää jaksa vaivautua, taidan sanoo irti kaikki puhelinumerotkin
ja jätän laskut perään jos hommaan ei tule muutosta
Sivu 1 / 1
Ei tarvitse välttämättä soittaa Asiakaspalveluun. Tee Omilla sivuilla palvelupyyntö ja kerro siinä mitä asia koskee.
En osaa sanoa miksi aiheeton avausmaksu ilmestyy aina uudelle laskulle, mutta eiköhän se kuriin saada.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
En osaa sanoa miksi aiheeton avausmaksu ilmestyy aina uudelle laskulle, mutta eiköhän se kuriin saada.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.