Skip to main content

Turhiako laskuja?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei.

Meillä olisi pitänyt Maalis / Huhtikuun vaihteessa laajakaistatuotteen päivittyä Fiksunetti 4G:stä Tuplanetiksi ( mokkula & kiinteä ) kun tuon Fiksunetin määräaikaisuuden vuoksi sen irtisanominen ei ollut mahdollista. Ei siinä mitään, päivityksiä tapahtui ja kiinteä toimii, kuten myös mokkulakin...

Ainoa että näköjään laskutus ei seurannut perästä vaan meille on tullut / tulee edelleen Fiksunetistä lasku, sekä Tuplanetistä... vaimo ei laskuja maksellessaan ole tuota aiemmin ajatellut vaan tilanne huomattiin vasta nyt kun tarkemmin ihmeteltiin summia.

Mitähän tälle tilanteelle olisi tehtävissä? Itse ainakin toivoisin laskutustietojen oikaisua ja jo maksettujen Fiksunettien hyvitystä.

Jos jotakin epäselvää, vastaan mielelläni kysymyksiinne.

2 kommenttia

  • September 4, 2013
Hei tmm2k !

Totta, liittymä on päivitetty Tuplanetiksi 3.4., mutta nettitikun laskutus on jäänyt jostain syystä nyt rullaamaan edelleen. Mutta hoidetaan asia kuntoon, korjaamme laskun tämän viikon aikana ja saatte hyvityksen laskulle.

Pahoittelen kovasti tätä sattunutta laskutusvirhettä.

  • September 4, 2013
Kiitoksia tästä paljosti =)