Hei.
Meillä olisi pitänyt Maalis / Huhtikuun vaihteessa laajakaistatuotteen päivittyä Fiksunetti 4G:stä Tuplanetiksi ( mokkula & kiinteä ) kun tuon Fiksunetin määräaikaisuuden vuoksi sen irtisanominen ei ollut mahdollista. Ei siinä mitään, päivityksiä tapahtui ja kiinteä toimii, kuten myös mokkulakin...
Ainoa että näköjään laskutus ei seurannut perästä vaan meille on tullut / tulee edelleen Fiksunetistä lasku, sekä Tuplanetistä... vaimo ei laskuja maksellessaan ole tuota aiemmin ajatellut vaan tilanne huomattiin vasta nyt kun tarkemmin ihmeteltiin summia.
Mitähän tälle tilanteelle olisi tehtävissä? Itse ainakin toivoisin laskutustietojen oikaisua ja jo maksettujen Fiksunettien hyvitystä.
Jos jotakin epäselvää, vastaan mielelläni kysymyksiinne.
Turhiako laskuja?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.