Nettiyhteyteni pätkii aina kun naapuri tulee linjoille (Wlan) siis kokoajan tai joku muu vahva signaali. Ei auta kanavan vaihtaminen, ei mikään, sekä liittymä on muutenkin aina hidas. pitäis olla 2meganen uppi muttei ole hädintuskin edes yhtä, kesästä 2010 lähtien linja ollut ongelmallinen, kahta eri modeemia kokeiltu käytössä vanha linksys wag200g , ja paripäivää sit ostettu tp-link TD-W8960N, jota oli yleensäkkin vaikea saada verkkoon. En sitten tiedä onko häiriösuojat kunnossa puhelinpistokkeessa, mutta netti pätkii yhtenään, ei auta vaikka olisi piuhanpäässäkin kiinni kone. ja annex m on päällä.
asiakasnumeroni on : 300030xxxx
Markus
Turku sonera Extra 24/2M
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.