Moikka!
Eilen jo puhelimessa hoitelin asiaa, kun yhteydet ei toimi, on kuulemma alueellinen isompi vika ja eilen alettu korjaamaan. Koskahan mahdollisesti on tulossa kuntoon, kun ette viitsi missäänpäin omia sivujanne edes mainita, ETTÄ on vikaa Turussa. Eikö olisi asiakkaille helpompi saada tietoa, jos edes kertoisitte, että on vikaa? aina löytyy häiriötiedotteista VAIN silloin, kun asia on jo korjattu, mitähän sillä tiedolla tekee jälkikäteen??
No, kuitenkin, koskas se Turussaoleva verkkovika mahdollisesti korjaantuu? Huomisesta eteenpäinhän te joudutte jo maksumiehiksi, koska eilen iltapäivästä jo katkennut.
Kiitoksia vastauksesta.
Sivu 1 / 1
Hei Jouman!
Tiedotamme sonera.fi:llä isommista alueellista verkkovioista.
Tämä kyseinen vika koski yksittäistä taloyhtiötä. Vika on kuitenkin saatu korjattua ja teidän modeemi näyttäisi linjalla olevan.
Toimiiko yhteys nyt normaalisti?
Tiedotamme sonera.fi:llä isommista alueellista verkkovioista.
Tämä kyseinen vika koski yksittäistä taloyhtiötä. Vika on kuitenkin saatu korjattua ja teidän modeemi näyttäisi linjalla olevan.
Toimiiko yhteys nyt normaalisti?
Voihan ihana viikonloppu... taas alkaa sama pätkiminen, vaikka taitaa taas mennä viikonlopun yli että tulee kuntoon, annetaan siis pätkiä siihen asti? AsPalliin en jaksa jonottaa, jos sit ens viikolla. Jos tämän ylläpidosta joku näkee, niin sama vika päällänsä taas... katkoo koko ajan. 2 boottia viimeisen tunnin aikana, ja AINA viikonlopuksi, kiitos.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.