TV EI NÄY.......
Jestas mitä palveluu..... olikohan lokakuu 2010 kun tilasin teiltä 100/10 netin tv palvelulla, kun veditte sentään valokuidun talon kellariin . Ensin netti pätki puoli vuotta (6kk) syyteltiin jo minua että talon piuhat on huonot tai en osaa liittää laitteita kun nopeus oli luokkaa 5/0,7 ,(ammatti asentajia kävi pariin otteeseen toteamassa että talon johdot on hyvät) tv palvelukin toimi jotenkuten . Nyt sitten rupesi yhtäkkiä nettikin toimiin (1kk toiminut moitteetta) vaikka itse en ole tehnyt mitään.... hienoo joten tilasin surf paketin tv palvelusta n.3 viikkoa sitten , kesti 2 päivää ja kaikki kanavat katosi kun surf paketti aktivoitiin. Laitteet resetoitu nyt joka päivä (modeemi ja digiboxi) mutta mitään EI NÄY, EPG näyttää kanavat, myös siihen surf pakettiin kuuluvat mutta silti yksikään kanava EI NÄY, paitsi harmaa pohja jossa soneran mainos että tilaa nyt sitä ja tätä. tai teksti VIDEONTOISTOVIRHE Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelma uudelleen.... Vikailmoitusta tehdessä soneran kaveri totes että ymmärät kai että menee noin 2 päivää näissä vikailmoituksissa.......... jes tämä yli 2 viikkoa sitten ja vieläkään ei mitään yhteydenottoa ja kanavat EI NÄY ...... hmmmm Tuleekohan surf paketista lasku ajallaan....Toivottavasti ennen kesää pääsee mukaan Formula 1 karkeloihin , kausihan on sit vasta puolessa välissä..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.