Skip to main content

tv ilmoittaa virhe 714 eikä uudelleen käynnistyskään auta

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 463 katselukertaa

onko joku yleinen vika , koska en saa tv palveluja toimimaan
ilmoittaa 714 käynnistysvirhettä
ja monta kertaa uudelleen käynnistystä yritetty ja virta otettu ohjeiden mukaan pois ja laittetu takaisin
onko joku yleinen vika jossain nyt

2 kommenttia

  • June 10, 2013
Hei Peppiliina,

Alueella on tehty muutostöitä viimeyön aikana. Vieläkö ongelma jatkuu?

Jos ongelma jatkuu edelleen niin kokeile seuraavia toimenpiteitä:

Ota Motorola digiboxista virtajohto irti. Mene seuraavaksi Thomson palvelureitittimen luoksi ja paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valo jää palamaan oranssina. Sammuta Thomson ja laita takaisin päälle. Odota kunnes internet valo alkaa palamaan ja vilkkumaan. Kytke nyt Motorola digiboxin virtajohto takaisin kiinni.

Varmistathan myös että Thomsonista digiboxille menevä ethernet kaapeli on kytketty Thomsonin keltaiseen porttiin.

Mikäli ongelma ei edelleenkään poistu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • June 10, 2013
kiitos
ja kys.toimenpide auttoi