Skip to main content

TV ja "viihde" - Kaikki paitsi viihdyttävä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

No niin, katsotaan numeroita...

11: kuukautta olen ollut asiakas
300+: päivää per vuosi joissa digiboksi vaatii uudelleen käynnistystä
4-5: kertaa per päivä kun tämä tapahtuu
120: desibeliä äänenvoimakkuus kun lastenohjelma keskeytyy
13: kuukautta ennen kuin 2v sopimus (ja tämä kidutus) päätyy
- 100.000: 1-10 asteikolla mitä mieltä olen Sonerasta

nuff said...

1 kommentti

  • July 11, 2013
Hei El_Lupo,

Oletko ollut vikapalveluumme yhteydessä ongelmista? Mikäli toistuvaa ongelmaa on edelleen, niin suosittelen olemaan, niin voimme selvittää asiaa.

Lisäisitkö myös asiakasnumerosi tietoihin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.