Mikähän mahtanee olla Hyvinkäällä ongelmana, kun kaapeli-tv kanavat ovat yhtä pixelimössöä ja televisio (jossa digisovitin on sisällä kaapelikortin kanssa) ilmoittelee tämän tästä huonosta singaalista.
Kerran jo soitin asiakaspalveluun, ja sain viestin että asentaja on korjannut ongelman, mutta itse asiassa se on vaan pahentunut. Netti sentään toimii, vaan kuinkahan kauan.
Ongelmat alkoivat hieman ennen kuin sain kanavapaketteja varten katselukortin, kanavat on haettu uudestaan, tv:n piuhat on irroitettu, resetoitu tehdasasetuksiin jne, mutta mikään ei tunnu auttavan. Harmittaa,
TV-kanavat ovat pikselimössää
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.