Moi!
Tämä ongelma on vaivannut jo pitkään, mutten ole kiireiltäni saanut aikaiseksi kysyä apua.
Minulla on Sonera viihdepaketti ja tv-kuva tilttaa eli pysähtyy joka kerta kun yritän sitä katsoa.
Yleensä 10 minuutin katselun jälkeen alkaa kuulua "zip, zip" ääntä ja kuva pätkii ja lopulta pysähtyy.
Sitten palvelureitittimen punainen valo syttyy pariksi minuutiksi jonka jälkeen kuva normalisoituu ja on ok.
Taas kuluu 10 min ja sama pätkiminen toistuu, kuva pysähtyy ja pian kuva on sitten ok. Jonkin ajan kuluttua sitten alkaa pätkiminen joka ei enää pysäytä kuvaa täydellisesti mutta tv:n katselu on sietämättömän rasittavaa kun kuva ja ääni pätkii. Tehdasasetusten palautus ei auta. Netti toimii hyvin.
Palvelureititin on Inteno DG301AL
Digiboksi Motorola VIP 1003.
Mikä avuksi?
Sivu 1 / 1
Hei mikahusso,
Vilkaisin yhteyttäsi ja tällä hetkellä modeemilaitteesi oli ilmeisesti pois päältä? Mitään tietoja en siis linjasta vielä saanut mistä vika voisi johtua. Kuitenkin tuon punaisen valon syttyminen Intenoon viittaisi linjaongelmaan tai itse laitteeseen joten ilmanmuuta on syytä asiaa tutkia.
Voisitko jättää modeemin yhtäjaksoisesti kiinni verkkoon (puhelinjohto kiinni ja virrat päälle) niin voidaan tutkia asiaa tarkemmin tätä kautta aluksi!
Vilkaisin yhteyttäsi ja tällä hetkellä modeemilaitteesi oli ilmeisesti pois päältä? Mitään tietoja en siis linjasta vielä saanut mistä vika voisi johtua. Kuitenkin tuon punaisen valon syttyminen Intenoon viittaisi linjaongelmaan tai itse laitteeseen joten ilmanmuuta on syytä asiaa tutkia.
Voisitko jättää modeemin yhtäjaksoisesti kiinni verkkoon (puhelinjohto kiinni ja virrat päälle) niin voidaan tutkia asiaa tarkemmin tätä kautta aluksi!
Joo tulin tuossa äsken töistä ja oli tällä kertaa laitteet pois päältä...
Nyt ne ovat taas jatkossa päällä.
Nyt ne ovat taas jatkossa päällä.
Hei mikahusso,
Kuinka pitkä puhelinkaapeli sinulla on käytössä? Jos kaapeli on pidempi kuin 2 metriä tai käytössä on jatkojohtoja, niin olisi hyvä vielä testata lyhyemmällä kaapelilla.
Kun TV kuva jumittuu, niin toimiiko samalla hetkellä nettiyhteys, vai meneekö se samalla hetkellä poikki?
Jos nettiyhteyskin pätkii ja talossa on toisia puhelinpistokkeita, niin yhteyttä olisi hyvä testata vielä niiden kautta.
Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Kuinka pitkä puhelinkaapeli sinulla on käytössä? Jos kaapeli on pidempi kuin 2 metriä tai käytössä on jatkojohtoja, niin olisi hyvä vielä testata lyhyemmällä kaapelilla.
Kun TV kuva jumittuu, niin toimiiko samalla hetkellä nettiyhteys, vai meneekö se samalla hetkellä poikki?
Jos nettiyhteyskin pätkii ja talossa on toisia puhelinpistokkeita, niin yhteyttä olisi hyvä testata vielä niiden kautta.
Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.