Itselläni on viimepäivinä ollut sellainen ongelma että kuva aina välillä "jähmettyy" n. 15sek ajaksi, myös äänet mykistyy. Sit jossain vaiheessa alkaa taas toimimaan itsekseen.
Todella ärsyttävää ja koska noi jäätymiset on noin pitkiä, niin haittaa kyllä aika paljon.
Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
TV Kuva pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.