Koti TV on hieno ja toimiva palvelu, mutta minä henkilökohtaisesti otin Koti TV:n siksi, että saisin TV7:n näkymään televisiossa, ja juuri tämä tv ei näy, vaikka kaikki muut näkyvät, leffakanavat, subjuniorit, Urhotv jne. Nehän kuuluvat ilmaiseksi uuden 24 megasen ja nettitikun hankkineille maaliskuun loppuun asti.
Miksi TV7 ei näy?
Info-näppäimestä tulee kyllä ruudun alaosaan ohjelma tiedot, mutta itse ohjelma ei näy, vaikka kaikki muut lukuisat kanavat latautuvat hyvin nopeasti.
Toinen kysymys:
Voinko perua viime lauantaina tekemäni 24 kuukauden sopimukset, jos tv7 ei saada televisiossa näkymään? (Tietokoneessa se kyllä näkyy).
Minulla on ZyXEL 600 sarjan modeemi ja Soneran lähettämä Motorolan kotitv-digiboksi.
TV7 Koti TV:ssä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.