Mistä johtuu kun winmail lataa välillä postit palvelimelta niin ne ovat "tyhjiä"?
Siis ei ole lähettäjää, aihetta eikä mitään viestiäkään. Toistuu satunnaisesti, taas tänään. Kiukuttaa kun ei tiedä keneltä viestit olivat ja mitä niissä oli. Jäävätkö viestit johonkin talteen vai saako niitä jotenkin muuten palautettua. Ruksasin tilin asetuksiin että viestistä säilytettäisiin kopio palvelimella, auttaako se?
tyhjät postit
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.