Skip to main content
Olis kiva tietää mitä soneralla meinaa työpäivät koska kun tein tuohon tylyyn automaattiin vikailmoituksen se ilmoitti että vika korjataan kahden työpäivän aikana? Itse kun olen sellaisella alalla töissä että meillä on sunnuntaitkin työpäiviä. Ja kehitys idea vielä tuohon palveluun että asiakas saisi valita puhuuko automaatille vai ihmiselle (tämä voisi vaikka olla kallimpi palvelu puhua ihmiselle).
Yksittäiset viat korjataan arkipäivisin, eli maanantain ja perjantain välisenä aikana. Jos vikailmoituksen tekee esimerkiksi perjantaina, on viankorjauksen tavoitepäivä tiistai.

Vianrajausautomaatti on kyllä mahdollista ohittaa, mutta yhteysongelmissa se on usein nopein tapa jättää vikailmoitus. Voit lukea lisää automaatista täällä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa