Moi,
Pari vuotta sitten innokas ja ystävällinen myyjä myi meille 100/10:n laajakaistan KotiTV:llä (nykyisin Sonera Viihde?) varustettuna koska bundlena tuon kanssa laajakaista oli edullisempi. Yritin tingata että kun 2 vuoden määräaikaisuus menee umpeen eihän tilaus jatku automaattisesti. Näemmän oli vastoin vakuutteluja jatkunut ja nyt tupsahti helmikuulta (tietysti takautuvasti) laskuun tuhti kymmenen euron lisäerä Sonera Viihteestä. Totesin mielessäni että tekipä Sonera "DNA":t mutta sattuuhan sitä silloin tällöin tuollaisia myös lempioperaattorilleni ja aloin kiltisti irtisanomaan toistaiseksi automaattisesti muuttunutta täysin käyttämäntä Sonera Viihde lisäpalvelua. Itsepalvelunahan tämän ei näemmän verkosta onnistu, vapaamuotoisia palvelupyyntöjä ei näemmän enää helposti saa jätettyä ja ainoa reitti irtisanomiseen vaikuttaa olevan työtaistelun sulkema asiakaspalvelu. Mielelläni en tuosta turhasta Sonera viihteestä enää kolmatta ylimääräistä kuukautta maksaisi ja tuon hyllyssä laatikossa pölyttyneen KotiTV digiboxinkin johonkin palauttaisin koska laajakaistassa itsessään ei ole mitään vikaa ja ei kehtaisi tämän säätämisen vuoksi alkaa vaihtamaan operaattoria kokonaan.
Eli toisin sanoin, neuvot tervetulleita miten pääsen eroon näistä alkuperäisen "ei turhia lisäkuluja, vain säästöä"-lupauksen vastaisista lisäkuluista asiakaspalvelun (kaikien puolin kannatettavasta) työtaistelusta huolimatta. :)
Kiitokset.
Työtaistelu & Sonera Viihteen irtisanominen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.