Skip to main content
Mulla on ongelmia kun nostin laajakaistannopeutta ja pitäisi saada Spotify Premium 3kk ilmaiseksi niin ilmeni et koodi ei toimi sitten kun yritin soittaa niin se olikin joku joku saatanan puheella ohjattava juttu. Idiootti vain kehittää tuommoisia. Kun on siihen vaikea selittää vika ja sitten se ei ymmärrä mitä haetaan. Kyllä perinteinen ihmisen kaa kommunikointi on jotain eikä tarvii puhua jollekkin koneelle. Mutta vieläkin mulla on sama ongelma ku en saa yhteyttä asiakaspalveluun!
Eihän nuo puheentunnistukset oikeasti ymmärrä puhetta. Ne osaavat vain tunnistaa yksittäisiä sanoja, joita käyttävät sitten komentoina. Mielestäni numeronäppäimiin perustuvat valikot ovat vielä nykyään toimivampi ja selkeämpi ratkaisu kuin puheentunnistusautomaatit. Puheentunnistus toimii, jos sille annetaan yksittäisiä selkeitä komentosanoja. Puheen ymmärtämiseen vaaditaan sitten jo vähintään ihmisen älykkyys, jota ei koneilla vielä pitkään aikaan ole.

Tuo soneran puheentunnistusautomaatti antaa vaihtoehtokysymyksiä, jos se ei heti ensimmäisestä puheenvuorostasi löydä sopivia sanoja, joilla voisi ohjata asiaasi eteenpäin. Lopulta se kuitenkin yhdistää asiakaspalvelijalle, jolle tosin voi joutua useamman minuutin jonottamaan.
Raikku76: Jos olet jo saanut Spotify käyttäjätunnuksen ja salasanan kauttamme, mutta palvelun tunnukset eivät toimi, asiasta kannattaa olla yhteydessä laitekauppamme asiakaspalveluun joka tukee Spotify -palveluamme. Löydät laitekauppamme asiakaspalvelun yhteystiedot täältä.

Jos et ole kuitenkaan vielä saanut meiltä tunnuksia Spotify -palveluun, sinun kannattaa olla yhteydessä laajakaista asiakaspalveluumme. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) numeromme tai Omien Sivujen lomakkeen kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Soneran asiakaspalveluun kun ei missään asioissa saa mitenkään yhteyttä muuten kuin soittamalla. Tämä viesti ei ehkä kuulu tänne, mutta jospa tästä silti olisi apua. mobiililaajakaista suljettu ja erööntyneet laskutkin maksettu. Asiakaspalvelusta luvattiin ottaa yhteyttä asian selvittämiseksi, mutta ei sieltä kukaan ole liittymän omistajalle soittanut. Oma sonera sivuille ei pääse koska salasana hukassa ja uuden saisi vaan mobiililaajakaistalla viestin lähettämällä, mutta entäs kun se suljettu!! Eipä näytä saavan salasanoja. Asiakaspalveluun ,kun ei näköjään saaa edes sähköpostilla yhteyttä. No vaikka sinne asiakaspalveluun yrittäisi jostain toisesta liittymästä soittaa, niin saldo siinä vaan menisi ja joutuisi sille idiootti robotille selittämään mihin haluaa saada yhteyden eikä se ymmärrä mitään. ASIAKASPALVELU TODELLAKIN TYPERÄ
Lopettakaa asiakkaiden kiusaaminen puheentunnistusjärjestelmällä. Ei se toimi. Olen juuri ollut vuoden USA:ssa, ja siellä on vaihtoehtona aina, että saa käyttää myös näppäimiä. Se on aivan välttämätöntä, sillä puheentunnistus ei onnistu sielläkään. Harmittaa vain kun aikaa kuluu eikä pääse esittämään asiaansa.

Vastaa