Skip to main content

Tyytyväisyystakuu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 12 katselukertaa

Ostin 13.7 nettitikun Citymarketin Sonera kaupasta. En ollut tyytyväinen netin nopeuteen mökilläni, koska siellä on gprs eikä antennikaan kuulemma auta..
Soitin 21.7 asiakaspalveluun kysyäkseni nettitikun palautusosoitetta. Se tuli tekstiviestillä.
Nettitikku lähti postin matkaan 22.7. Nyt 28.7 katsoin omilta sivuilta, että minulla on se liittymä vieläkin.

Eli milloin tuo liittymä irtisanoutuu? Oliko siinä se tyytyväisyystakuu kun lähetin sen 22.7?

1 kommentti

  • July 28, 2011
Hei siika: Profiilisi asiakasnumeron perusteella pystyin tarkistamaan tilanteesi. Palauttamasi nettitikku on vastaanotettu ja palautus on siltä osin kunnossa, ja myös liittymäsi on palautettu alkuperäisen sopimuksen mukaiseksi joka päättyy 05.01.2012.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera