Ostin 13.7 nettitikun Citymarketin Sonera kaupasta. En ollut tyytyväinen netin nopeuteen mökilläni, koska siellä on gprs eikä antennikaan kuulemma auta..
Soitin 21.7 asiakaspalveluun kysyäkseni nettitikun palautusosoitetta. Se tuli tekstiviestillä.
Nettitikku lähti postin matkaan 22.7. Nyt 28.7 katsoin omilta sivuilta, että minulla on se liittymä vieläkin.
Eli milloin tuo liittymä irtisanoutuu? Oliko siinä se tyytyväisyystakuu kun lähetin sen 22.7?
Tyytyväisyystakuu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.