Taisi kesän ensimmäinen ukkonen tehdä jotakin vahinkoa Zyxel P-2602HW-D1A -laitteelle. Ei auttanu vaikka laite oli UPSin takana. Taitaa olla mennyttä kun eivät valot syty, eikä näytä mitään elonmerkkiä. Kuinka tässä tapuksessa menetellään? Onneksi oli Homelinen purkki varalla, että pääsee nettiin ja tämänkin kysymyksen tekemään.
Sivu 1 / 1
Laite siirtyy heti toimituksen jälkeen asiakkaan omistukseen. Laitteella on kyllä 24kk takuu, mutta se ei kata ukkosvikoja. Tässä tapauksessa ei muuta mahdollisuutta ole, kuin ostaa uusi voip-modeemi Soneralta. Uuden modeemin voit tilata asiakapalvelustamme numerossa 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.