Terve
Haluaisin tietää voiko jollain konstilla (esim. palvelulla tai paketilla) saada ulkomaille lähetettyjen tekstareiden hinta alemmaksi kuin tuo 0,29 euroa/viesti. Hinta on kyllä hyvin suuri verrattuna esim. Elisaan jota käytin ennen ja laskuni uhkaa kasvaa hyvin suureksi tällä tahdilla. Soneran matkaetu toimii ilmeisesti vain ollessani ulkomailla eikä silloin kuin Suomesta lähetän viestejä ulkomaille (Ruotsiin)?
ulkomaille lähetettyjen tekstiviestien hinnat alemmaksi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.