Skip to main content
Yritin kirjautua sisään omille sivuilleni, mutta en muista käyttäjätunnustani. Miten saan sen vaihdettua? Laajakaistan "tilaa tunnukset" ei toimi koska en ole ilmoittanut sähköp. osoitetta.

Aika uskomatonta, että näin isolla firmalla ei ole asiakaspalveluun sähköpostiosoitetta!

Ja en todellakaan soita asiakaspalveluun.. vaihdan ennemmin operaattoria kun alennun vast. kyykytykseen.
Jos et ole lisännyt matkapuhelinnumeroasi laajakaistatunnukseesi Omilla sivuilla, ei muuta vaihtoehtoa uuden salasanan saamiseksi ole, kuin soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.

Mikäli sen sijaan yrität kirjautua Omat sivut -palveluun matkapuhelinasiakkaana, toimii käyttäjätunnuksena matkapuhelinnumero. Jos et muista salasanaa, voit tilata uuden lähettämällä kyseisestä liittymästä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa