Skip to main content

Uppikaista taas tipahtanut

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Taas on käynyt näin että nettiyhteyden lähetysnopeus on tipahtanut noin 30 kertaa hitaammaksi.
Kyseessä on siis 8/1 Adsl liittymä joka antaa nyt taas tämmösiä tuloksia
http://www.speedtest.net/result/1598890936.png
Modeemista kun katsoo niin näkyy näin http://imageshack.us/photo/my-images/717/nimetnar.png/

3 kommenttia

  • November 18, 2011
Oliko sinulla käytössä Zyxelin modeemi? Muistaakseni Zyxelin jossain mallissa (voin varmistaa tarkan mallin vielä) on ollut aikoinaan uppikaistaongelmaa, joka tekee juuri tuollaisen oireen (kättelyarvot xxxx/32kbps). Mikäli tästä on kyse, vika korjautuu tekemällä modeemiin firmispäivityksen.

  • November 18, 2011
Veikko kirjoitti:
Oliko sinulla käytössä Zyxelin modeemi? Muistaakseni Zyxelin jossain mallissa (voin varmistaa tarkan mallin vielä) on ollut aikoinaan uppikaistaongelmaa, joka tekee juuri tuollaisen oireen (kättelyarvot xxxx/32kbps). Mikäli tästä on kyse, vika korjautuu tekemällä modeemiin firmispäivityksen.

Anto olla sen pari tuntia kiini niin alko taas toimimaan :3

  • November 21, 2011
Hyvä jos ongelma korjaantui tuolla tavalla. Varmistin kuitenkin em. modeemimallin, jolla on ollut uppikaistassa joskus ongelmia - malli oli Zyxelin 660HW-D1. Mikäli tästä olisi tosiaan ollut kyse, firmispäivitys korjaa kyseisen vian.