Olin eilen niin innoissani kun postiluukusta oli tipahtanut kirje, jossa oli Soneran kortti Urho totalin katsomiseen. (oikeastaan kaksi korttia)
Noh jäi lätkäkierros kuitenkin katsomatta. Etsin digiboksista uudelleen kanavat, jolloin nuo totalitkin ilmeistyivät listoihin. Sen jälkeen laitoin toisen kortin sisään boksiin. Ruutuun ilmestyi teksti "Ei käyttöoikeutta, vaihda kanavaa". Noh ajattelin että kanavat näkyy puolen tunnin päästä, koska saatekirjeessä näin sanottiin. Ei hävinnyt. Ei myöskään toisella kortilla. Annoin toisen kortin olla sisällä laitteessa koko yön. Ei auta.
Eli mitä tehdä? Ja miksi minulla on kaksi korttia?
Jyri
Sivu 1 / 1
Uusien maksu-TV palveluiden päivityksissä oli ongelmaa. Tänään pitäisi toimia myös uusien kanavapakettitilausten.
Sait kaksi kaapelikorttia. Niistä on toinen liikaa. Jätä itsellesi se jolla URHOtv Total näkyy ja palauta ylimääräinen. Palautuksen voit tehdä Soneran jälleenmyyjälle tai postin kautta osoitteeseen:
TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 Vaasa
Jos teet palautuksen postin kautta, laita mukaan yhteystietosi jotta on tiedossa kuka kortin palautti.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sait kaksi kaapelikorttia. Niistä on toinen liikaa. Jätä itsellesi se jolla URHOtv Total näkyy ja palauta ylimääräinen. Palautuksen voit tehdä Soneran jälleenmyyjälle tai postin kautta osoitteeseen:
TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 Vaasa
Jos teet palautuksen postin kautta, laita mukaan yhteystietosi jotta on tiedossa kuka kortin palautti.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.