Olin eilen niin innoissani kun postiluukusta oli tipahtanut kirje, jossa oli Soneran kortti Urho totalin katsomiseen. (oikeastaan kaksi korttia)
Noh jäi lätkäkierros kuitenkin katsomatta. Etsin digiboksista uudelleen kanavat, jolloin nuo totalitkin ilmeistyivät listoihin. Sen jälkeen laitoin toisen kortin sisään boksiin. Ruutuun ilmestyi teksti "Ei käyttöoikeutta, vaihda kanavaa". Noh ajattelin että kanavat näkyy puolen tunnin päästä, koska saatekirjeessä näin sanottiin. Ei hävinnyt. Ei myöskään toisella kortilla. Annoin toisen kortin olla sisällä laitteessa koko yön. Ei auta.
Eli mitä tehdä? Ja miksi minulla on kaksi korttia?
Jyri
Urho total
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.