Urhototal irtisanottu, mutta kanavat näkyy!
Mitä pelleilyä tämä on? Urhototal irtisanottu 9.3 alkaen(+3 vko saimme ilmaiseksi laskutus-sekoilujenne takia) ja kanavat näkyvät listassa edelleen. Kai ymmärrätte että emme maksa senttiäkään kanavista, jotka piti olla poissa 1.4? Kolme edellistä laskua on ollut väärin kanavapaketin osalta, kuten näette soittologista teille. Nyt tulee neljäs kuukausi putkeen vai? Viimeksi hyvitettiin urhot ja spotifyt kolme kuukautta putkeen kestäneistä laskusekoiluista ja sama jatkuu edelleen. Saa lähettää 0€ laskun laajakaistasta seuraavaksi ja emme aio enää soittaa kalliita puheluita sinnepäin asiasta. Ja tuon 1.-9.3 urhon osuuden asiakaspalvelijanne lupasi myös poistaa, onko sekään hoidettu?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.