Skip to main content
Nible kirjoitti:
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=69&t=2457
Tuollahan se on mainittu että Sport Pro ei kuulu surf pakettiin ja jotkut on vaan päässeet siitä ilmaiseksi nauttimaan.


joo, niinpäs onkin. Koko kevään se on näkyny, nyt tiistaista alkaen ei enää ole näkyny. Onneksi nuo NHL:t tulee ESPN-kanavaltakin.

Sen sijaan Urho tv:t on ruvennu nyt näkymään, onko jokin ilmaiskatseluviikko menossa? En ole tilannu.
pekkajp: URHOtv Total näkyy kaikilla kaapeliasiakkaillamme maksutta ajalla 1.6.-30.11., joilla vain on Soneran kaapelikortti.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
pekkajp: UrhoTV Total näkyy kaikilla kaapeliasiakkaillamme maksutta ajalla 1.6.-30.11., joilla vain on Soneran kaapelikortti.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu


Ja tätäkään ei varmaan korvata mitenkään meille jo UrhoTV Totalin tilanneille.
Mukava maksella taas 9,90e/kk turhasta puolen vuoden ajalta.
Kyseessä on tutustumistarjous uusille URHOtv Total -asiakkaille, eikä tosiaan koske asiakkkaita, jotka ovat tilanneet kanavapaketin ennen 1.6. ja tehneet siitä määräaikaisen sopimuksen. Heidän osaltaan laskutus menee kuten tilausta tehdessä on sovittu.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Missä tätä tarjousta on mainostettu taikka edes pienellä informoitu? Vahingossako tämä pitäisi huomata että kanavat näkyvät taikka törmätä tähän täällä keskusteluissa....
Totalista on tiedotettu nykyasiakkaita sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä riippuen siitä, minkä yhteystiedon asiakas on ilmoittanut. Lisäksi asiasta on julkaistu ilmoitus useissa eri paikallislehdissä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Noh paikallislehtiä en pahemmin lue kuin ihan harvoin.

Mutta tärkeimpänä, en ole mitään sähköpostia taikka tekstiviestiä saanut.

Voisikohan johtua että olen onnellinen entinen kaapelinetti asiakas ja maksullisten kanavien tilaaja, ja tällä hetkellä ei ole muuta kuin tuo kaapelikortti. Pitäisiköhän asiakastietoni tarkistaa, eli miten tämä tapahtuisi?
Ei ole sähköpostia kuulunut, ei

URHOtv Totalin jo tilanneena, voisin ymmärtääkin kuukauden ilmaiskatselun tutustumistarjouksena uusille asiakkaille, mutta että kokonaista 6 kk ilman että vanhoja asikkaita millään tavalla huomioidaan
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
pekkajp: URHOtv Total näkyy kaikilla kaapeliasiakkaillamme maksutta ajalla 1.6.-30.11., joilla vain on Soneran kaapelikortti.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu


Ei täällä Kouvolassa näy ainakaan linkitetyllä hd-digiboksilla. "palvelua ei saatavissa" ilmoittaa vain digiboksi kaikilla Urho-kanavilla.
Eikä mitään ilmoitustakaan ole tullut.

edit: asia korjaantui vikapalveluun asiaa ihmeteltyäni.
Tiedote on mennyt kaikille kaapelikorttiasiakkaillemme, joilla ei ole ollut URHOtv totalia tilattuna kortille. Sähköposti tai tekstiviesti on lähetetty siihen yhteystietoon, joka asiakkaalla kaapelikortin tiedoista löytyy. Jos tieto on ollut vanhentunut tai sähköpostiosoitetta tai matkapuhelinnumeroa ei tiedoissa ole ollut, ei tiedote tällöin ole asiakasta saavuttanut muuten kuin korkeintaan paikallisen lehden kautta.

hvihavai: Ainoa keino varmistaa että yhteystietosi ovat ajan tasalla, on ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla numeroon 0200 17000.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Tiedote on mennyt kaikille kaapelikorttiasiakkaillemme, joilla ei ole ollut URHOtv totalia tilattuna kortille. Sähköposti tai tekstiviesti on lähetetty siihen yhteystietoon, joka asiakkaalla kaapelikortin tiedoista löytyy. Jos tieto on ollut vanhentunut tai sähköpostiosoitetta tai matkapuhelinnumeroa ei tiedoissa ole ollut, ei tiedote tällöin ole asiakasta saavuttanut muuten kuin korkeintaan paikallisen lehden kautta.

hvihavai: Ainoa keino varmistaa että yhteystietosi ovat ajan tasalla, on ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla numeroon 0200 17000.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu


Lähinnä oma ihmettely johtuu siitä että esim. en ole mitään kännykkä numeroa vaihtanut, joten pitäisi olla Soneralla tiedossa. Mutta tarkastan yhteystiedot kunhan vain jaksan asiakaspalvelun kautta...
Alkaa nyt hitaampikin pudota jo kyydistä 🙂 eli kun taloyhtiössäni on Soneran valokuitu, niin mitä mun nyt sitten pitää tilata? Urho Total + Kotitv? ei siis riitä pelkkä Urho Total? Itselläni on tällä hetkellä 1 megan yhteys. Ja miten ne ottelut voi valita, mitä haluaa katsoa. Siis mistä ne valitaan ja miten?
Jos taloyhtiössäsi ei ole Soneran kaapeli-tv:tä, niin sitten tarvitset KotiTV -palvelun jotta voit tilata URHOtv Totalin. Urholla on useita eri kanavapaikkoja, jolloin jokainen ottelu näkyy samanaikaisesti eri kanavapaikalla, eli valinta siis tehdään suoraan digiboksista kanavaa vaihtamalla.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Pieni ilmoitus luonteinen asia vain...

Sonera osaa edelleenkin. Sähköpostiosoitteeni oli ainoastaan laajakaista puolen yhteystiedoissa, ei kaapeli-tv tiedoissa... Kännykkänumeroni oli muodossa xxx-xxxxxxxx, siis vaikka kuulemma pitäisi olla tiedoissa ilman väliviivaa jotta olisi oikein...

Huh hoijaah (jo aika monennen kerran...) Hienoa Sonera!
En henkilökohtaisesti alkaisi maksamaan URHOtv:stä, ainakaan tällä hetkellä... Nytkin ns. "parhaaseen katseluaikaan" kolme "Urhoa" on pimeänä ja yhdeltä tulee sama MM-jalkapallo-ottelu kuin YLE:ltä, että eikait siinä.
Olin tilaamassa Soneran laajakaistaa+kotitv+urhotv totalia sonera kaupan kautta. Asennus ja laitteet -sivulla on vaihtoehtona Digiboksi tai Tallentava digiboksi ja perässä on hinta 0e. Kuitenkin kun valitsen Tallentavan digiboksin, tulee tietoihin kuukausimaksuksi boksista 10e. Mistä tämä ristiriita johtuu?

EDIT: viesti siirretty oikealle aihealueelle.
mikronhsm: Toimitusmaksu Koti TV:lle tallentavalla digiboksilla 199 euroa ja ei-tallentavalla digiboxilla 20 euroa, joten kyse lienee siitä. Eikö tätä mainita tilaussivuilla (en pääse itse testaamaan tilausta)?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Minulla näkyy jo Urhotv Total ja silti minua on mukavasti muistutettu siitä kahden tunnin sisään 21 tekstiviestillä. Täytyy sanoa, että alkaa pikku hiljaa ärsyttämään.
UrhoTV Totalia mainostava tekstiviesti on lähtenyt osalle vastaanottajista useita kertoja viestin lähetyksessä olleen ongelman takia. Pahoittelut tästä. Ymmärrän että kun sama viesti tulee puhelimeen 21 kertaa niin vähempikin alkaisi ärsyttämään.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
pekkajp: URHOtv Total näkyy kaikilla kaapeliasiakkaillamme maksutta ajalla 1.6.-30.11., joilla vain on Soneran kaapelikortti.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu


Kiinnostaisi tietää hieman tarkemmin miten HOAS talouteen, jossa on Soneran kaapeli saisi näkymään tämän "maksuttoman ajan".
Jos tilaan kaapelikortin niin kauanko olen sidottu maksamaan kaapelikorttia ja mikä on kortin hinta?
Zonera: Kaapelikortti on mahdollista tilata joko toistaiseksi voimassaolevana tai määräaikaisena sopimuksena. Määräaikaisen sopimuksen pituus on 12kk. Kaapelikortin hinnoittelusta saat lisätietoa hinnasto sivultamme.

Ajankohtaisista eduista ja hinnoista kaapelikortin osalta saat parhaiten tietoa asiakaspalvelustamme. Samalla saat tietoa osoitteessasi näkyvistä muista kanavista. Voit jättää asiakaspalveluun palvelupyynnön tai ottaa yhteyttä puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm).

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Mikäs tuota Total3-kanavaa vaivaa, kun ainakin viimesinä 4 sunnuntaina ollut häikkää? Pikselöitymistä, tökkimistä, pätkimistä ja aina siis tuolla total3-kanavalla. Enkä ole ainoa, jolla tätä ongelmaa on ollut.
antti1: URHOtv Total kanavalla 3 ei ole tiedossa olevaa vikaa. Jos ongelma jatkuu, kannattaa asiakasta tehdä vikailmoitus Vikapalvelun numeroon 0206 90101 tai jos sinulla on Omille sivuille tunnukset, voit jättää vikailmoituksen myös palvelupyyntölomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa