Moikka, olen käyttänyt KotiTV -palvelua nyt jonkin aikaa niin että KotiTV -boksi hyppää WLAN (n-standardi) -verkon yli ADSL -modeemiin. Katsellessani peruskanavia esim. YLE, ei ole mitään ongelmaa käytellä tietokonetta saman langattoman lähiverkon kautta. Kun vaihdan jonkun Urhon kanavista näkymään niin lähetys pätkäisee muutaman sekunnin kuluttua jos samaan aikaan WLAN -verkossa on kannettava tietokone. Matkapuhelimen WLAN -yhteys ei katkaise lähetystä. Jopa Spotify soi ilman häiriöitä katsellessa muita kanavia, Urhon ollessa päällä ei ole toivoakaan kuunnella musaa ja katsella kiekkoa.
Urho-kanavat taitavat viedä jonkin verran enemmän kaistaa kuin peruskanavien lähetykset, miksi ihmeessä?
Käytössä on Motorolan IPTV-laite. UDP-liikenne on nyt jo priorisoitu sekä WLAN -verkossa että ADSL-modeemissa.
UrhoTV vie enemmän kaistaa kuin peruskanavat?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.