Hei! Onko mahdollista käyttää useampaa kuin yhtä käyttäjätunnusta jolla voisi tehdä verkkotallennuksia boksiin? Kun tuo Omien Sivujen käyttäjätunnus on näemmä minun henkilökohtainen tunnukseni, mutta perheessä olisi kiva jos muutkin pääsisivät verkon kautta tekemään tallennuksia.
Tämä olisi aika tärkeää kun sen ohjelmalistauksen selaaminen ja tallennusten asettaminen tuon Koti-TV:n itsensä kautta on sen verran hidasta että käyttö on käytännössä sietämätöntä. (Eipä sen toki sinänsä väliä, nettiselain on muutenkin parempi käyttöliittymä tallennuksille.)
Useampi käyttäjätunnus verkkotallennusten tekemiseen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.