Skip to main content

Useampi käyttäjätunnus verkkotallennusten tekemiseen?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei! Onko mahdollista käyttää useampaa kuin yhtä käyttäjätunnusta jolla voisi tehdä verkkotallennuksia boksiin? Kun tuo Omien Sivujen käyttäjätunnus on näemmä minun henkilökohtainen tunnukseni, mutta perheessä olisi kiva jos muutkin pääsisivät verkon kautta tekemään tallennuksia.

Tämä olisi aika tärkeää kun sen ohjelmalistauksen selaaminen ja tallennusten asettaminen tuon Koti-TV:n itsensä kautta on sen verran hidasta että käyttö on käytännössä sietämätöntä. (Eipä sen toki sinänsä väliä, nettiselain on muutenkin parempi käyttöliittymä tallennuksille.)

1 kommentti

  • January 9, 2012
Hei ikajaste,
Valitettavasti tuo tallennusoikeus on rajattu vain yhdelle tunnukselle, joten ei ole mahdollista käyttää muita tunnuksia tallennusten tekemiseen.