Sain tänään hurjan laskun soneralta, yli 1200 euroa 7:stä puhelusta kotipuhelimesta mobiilipuhelimiin.
yhteisaika on 71 minuuttia, 30 sek. Olemme vaimon kanssa yksin kotona, ei lapsia eikä tuttuja joka voisi päästä puhelimeen. Meillä on laajakaistapuhelin ja zyxel modeemi. F-Secuurin security 2010 pitäisi suojata ja estää konetta soittamasta itse olen ainakin ymmärtänyt. edellinen lasku oli 65 euroa ja silloin puheaikaa oli 130 minuuttia. ja puheluita 11. Pitääkö meidän nyt repiä kaikki langat seinästä ja olla ilman puhelinta kunnes tämä sotku on selvitetty?
Uskallanko käyttää kotipuhelinta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.