Uskomatonta touhua Soneralla

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin koti-TV:n noin 5 viikkoa sitten kun sitä minulle Soneralta "kaupiteltiin". Luvattiin toimittaa parin viikon sisällä. Kolmen viikon päästä soitin että missä mahtaa viipyä kun ei olluut tullut.
Tilausta ei oltu kirjattu joten teimme uuden tilauksen. Kahden viikon kuluttua laite tuli kotiin. Eli viisi viikkoa kului.

Postitse tuli käyttäjätunnus ja salasana. Ne eivät toimineet koska niitä ei oltu "aktivoitu". Muutaman tunnin kilkattelun kuunneltuani pääsin puhelinpalveluun. Tunnukset luvattiin toimivan tänä iltana 17.10.2011. Eipä kuulunut mitään eikä toiminutkaan. Taas puoli tuntia odottelua puhelimessa ja pääsin palveluun. Aktivointi oli kirjattu alkavaksi viikon päästä 24.10.2011. Ensin kyllä sanottiin että ei tänne ole mitään merkitty että olisin edes soittanut.

Tökkii aika pahasti Sonera hyvä ! No onneksi elisalla on vastaava palvelu mutta mistä katsotaan kahden viikon palautusaika ? Vittumaista jutella tuon ääliöautomaatinkin kanssa joka puhettakin ymmärtää.

2 kommenttia

Harmillista kuulla, ettei KotiTV-tilaustasi oltu alunperin tallennettu, joka on viivästyttänyt laitteiden toimitusta. Uusi tilaus on tehty 7.10.2011 ja toimituspäiväksi on kirjattu 24.10.2011. Mikäli haluat perua tämän tilauksen, sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme p.0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Silloin myös tulisi palauttaa jo toimitetut KotiTV-laitteet meille takaisin.
No tuonut ei paljoa lämmitä :(

Vastaa