Skip to main content
Tilasin tekstiviestillä yhden uuden kanavan ja sieltä tuli viesti, että tilaus vastaanotettu. Nyt tuosta tilauksesta on vierähtänyt jo pari-kolme viikkoa, muttei kanava vieläkään näy. Tarkistin korttinumeron ja tein uuden tilauksen ja sain vastaukseksi, että tilaus on voimassa eikä sitä voi ottaa kahteen kertaan. Mutta kanava ei vain näy. Palautin tehdasasetuksetkin, kun jostain niin luin, muttei auta. Onko enää vaihtoehtona soittaa asiakaspalveluun (herään tähän yleensä silloin, kun sinne ei voi soittaa)??
Hei Maaritsusa,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Kerrotko myös minkä kanavan olit tilannut ja minkä ilmoituksen saat kun yrität katsoa kanavaa?
Hei, lisäsin asiakasnumeroni. Olin tilannut hustler-kanavan. Ei minusta tule mitään ilmoitusta, kun yritän katsoa. On minusta vain mustana eli ei tule edes tekstiä, että salattu kanava tms.
Hei Maaritsusa.

Valtuutin kanavapakettisi ja korttisi uudestaan joten voitko kokeilla toimiiko kanava nyt? Voisitko myös testata näkyykö korttimaksuun kuuluva Eurosport (kanavapaikka 128) normaalisti vai näyttääkö sekin vain pelkkää mustaa.

Digiboksissa voi myös olla oma suojaus K-18 kanavien osalta joten kannattaa tämä boksin asetuksista tarkistaa. Jos suojaus on päällä, voi se pimentää kanavat automaattisesti mutta normaalisti sen tulisi kysyä PIN-koodia kanavan avaukseksi.
Eurosport on aina näkynyt. Yritinkin hakea tuota salausta K18, mutten löytänyt että olisi ollut päällä. Töytyy tutkia uudelleen. EI näkynyt vieläkään.
Edelliseen viestiini lisäten, tarkistin tämän salausjutun nyt ohjekirjan kanssa, niin mitään estoa ei ole asetettu. Onpa harmillista 😞
Siinä nyt vilkkuu näytössä, harvoin kylläkin, 'kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu'-teksti eli sama teksti kuin muilla niillä kanavilla, joita en ole tilattu.
Hei Maaritsusa,

Tilanne vaatisi nyt melkein testauksen toisella digiboksilla. Jos kanava ei näy edes toisella digiboksilla kortin kanssa, silloin asiasta kannattaa jättää vikailmoitus. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

Vastaa