Olisin halunnut ostaa uuden laitteen puhelinliittymääni 2.12, mutta minulle ei myyty sitä koska laskuni oli erääntynyt 29.11. Maksoin laskun heti ja vieläkin omilla sivuillani lukee, että lasku on avoinna vaikka siitä on nyt kaksi päivää. Koitanko onneani jos saisin laitteen tänään vai vasta huomenna?
Näkeekö Soneran työntekijät maksetut laskut aiemmin kuin mitä kirjautuu omille sivuilleni?
Sivu 1 / 1
Hei Herrajvaan66!
Laskun kyllä pitäisi näkyä jo maksettuna mikäli olet maksanut sen 2.12. Kannattaa tarkistaa että maksutiedot ovat oikein ja laite kannattaa yrittää tilata sitten vasta kun lasku näkyy maksettuna.
Normaalisti kun lasku kirjautuu maksetuksi niin tieto välittyy yhtäaikaa myös laskuarkistoosi, joten yleensä Soneran työntekijä ei näe sitä nopeammin. Mikäli laskusi on vielä huomennakin auki ja olet varma että olet makasanut laskun oikeilla tiedoilla, suosittelen sinua kontaktoimaan asiakaspalvelua vaikka chatissa.
(chat toiminnon löydät omien sivujen liittymänhallinnasta)
Laskun kyllä pitäisi näkyä jo maksettuna mikäli olet maksanut sen 2.12. Kannattaa tarkistaa että maksutiedot ovat oikein ja laite kannattaa yrittää tilata sitten vasta kun lasku näkyy maksettuna.
Normaalisti kun lasku kirjautuu maksetuksi niin tieto välittyy yhtäaikaa myös laskuarkistoosi, joten yleensä Soneran työntekijä ei näe sitä nopeammin. Mikäli laskusi on vielä huomennakin auki ja olet varma että olet makasanut laskun oikeilla tiedoilla, suosittelen sinua kontaktoimaan asiakaspalvelua vaikka chatissa.
(chat toiminnon löydät omien sivujen liittymänhallinnasta)
laskuissa voi mennä normistikkin 3 arkipäivää mulla ainakin menee välillä eli jos on maksanu 29.11 niin lasku näkyy maksettuna 2.12 päivän aikana
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.