Meillä on 1/512 -liittymä. Huomasin, että saan nopeamman halvemmalla, joten tilasin netissä ADSL 8M/1M -liittymän. Tilauksen loppusuoralla huomasin, että vanha sopimus ilmeisesti purkautuu ja vanhat sähköpostiosoitteet sen myötä poistuvat. Miten ne saadaan pitää edelleen. Käytössä on tilaajan sähköposti ja kaksi lisäpostilaatikkoa.
Sivu 1 / 1
Asia näyttää olevan jo hoidossa. Olemassa olevaan liittymään tehdään nopeuden nosto ja sen myötä liittymän sähköpostiosoitteet säilyvät ennallaan.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Meillä taas onkin tällä hetkellä 8/1-megainen liittymä, mutta netissä tarjotaan samaa liittymää 24kk:n sopimuksella hintaan 29,90e/kk. Jos tilaamme tuon määräaikaisen sopimuksen, niin siirtyvätkö vanhan liittymän sähköpostitilit automaattisesti uudelle liittymälle samoine osoitteineen? Lisäksi jos teen tilauksen netissä, niin purkautuuko vanha sopimus automaattisesti vai pitääkö se erikseen katkaista ja jos pitää, niin miten? Tässä tilanteessa tuo nopeuden nosto ei oikein onnistu.
Sonera.fi - sivuston verkkokaupan tarjoukset ovat kokonaan uusien liittymien tarjouksia. Lainaus tarjousehdoista: "Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle henkilölle tai samaan talouteen uudelleen tilattuja liittymiä eikä liittymätyypin muutosta".
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.