Skip to main content
Hei
Tilasin Sonera liittymän 11.7.2014, eikä uutta Sim korttia ole tullut. Tilaustiedoissa näkyy että tilaus vastaanotettu. Sama on lapsellani. Toiselle lapselle tilasin samaan aikaan ja hän on saanut uuden Sim kortin jo viime viikolla. Toimitusajaksi kerrottiin korkeintaan 7vrk. Koskakohan Sim kortit tulevat? Myöskään mitään tekstiviestejä ei Soneralta ole tullut.
Hei jajupi78!

Yleensä kortit tulevat ihan muutamassa päivässä jos kaikki muuten on ok. Jos sinulla on jo tiedossa asiakasnumerosi, käytkö lisäämässä sen tuonne käyttäjätietojen profiiliin. Jos asiakasnumeroa ei ole tiedossa, lisäätkö puhelinnumero josta on kyse sinne samaiseen paikkaan. Ja numero ilman ensimmäistä nollaa niin päästään selvittelemään. Ja huikkaa tänne kun olet numerolisäyksen tehnyt niin tiedetään ottaa käsittelyyn.
Hei
Nyt on puhelinnumero laitettu asiakasnumero kenttään ilman 0. 🙂
jajupi78: Kyseistä liittymää ei löydy asiakastiedoistamme. Onko tämä uusi numero vai oletko siirtämässä sitä meille toiselta operaattorilta? Näyttää joka tapauksessa siltä että tilaus ei ole onnistunut koska numeroa ei meiltä löydy.

Entäs tytön numero joka on jo korttinsa saanut? Voitko käydä vaihtamassa vaikka hänen numeronsa tuonne omasi tilalle niin löydän sillä kaikki nimissäsi olevat liittymät jotka meille on avattu tai tulossa.
Moi
Tyttäreni liittymät ovat molemmat vaimoni nimissä. Siirsin numeron Saunalahdelta. Mitäs nyt pitäisi tehdä?
T: Jarkko
Tilausvahvistus sähköpostiin on kyllä tullut ja liittymän seurantakoodi.
Moi jajupi78! Asiaa on melko hankala hoitaa näin julkisen palstan kautta, koska tarvitsemme yksityiskohtaisempia tietoja tilauksesta. Voidaan kuitenkin katsoa tilannetta tarkemmin, jos laitat meille viestiä vaikkapa Facebookin, Twitterin tai Omien Sivujen kautta. Laita viestiin mukaan liittymänumerot, syntymäaikasi ja osoitteesi, niin löydetään tiedot täältä päästä. Onnistuisiko tämä?
Hei
Twitterissä tai Facebookissa en ole ja Omille sivuille en pääse kirjautumaan. Vaikeaa on.
jajupi78 kirjoitti:
Hei
Twitterissä tai Facebookissa en ole ja Omille sivuille en pääse kirjautumaan. Vaikeaa on.


Nyt alkaa olla aika vaikeaa... Voisihan se Sonera vielä ylläpitää ihan sähköposti asiakaspalvelua. Ei voi aina olettaa että kaikki on mukana sosiaalisessa mediassa.

Mutta sinulle suosittelen että luot sosiaaliseen mediaan tunnukset jolla voit sitten lähettää Soneralle tietosi. Ehkä sitten ongelmaan tulee ratkaisu.
jajupi78: Meille voi kyllä lähettää viestin Omien Sivujen kautta, mutta ensiksi täytyy olla jokin liittymä voimassa että voi luoda Sonera Tunnukset. Niillä pääsisi palvelupyyntöä lähettämään.

Entä jos soittaisit meille? Asiakaspalvelunumeromme 0200 17000 palvelee arkisin klo 20 saakka. Saisit asian varmasti sitä kautta hoidettua.

Vastaa