Hei,
Pystynkö aktivoimaan lahjaksi ostamani puhelimen uuden SIM-kortin myöhemmin tekstiviestillä?
Olemassa on siis jo liittymä, mutta SIM-kortti piti vaihtaa uuden puhelimen takia pienempään versioon. Liikkeessä en sitä vielä halunnut aktivoida, koska puhelin (ja myös uusi mikro-SIM) tulee lahjaksi ja annettaan myöhemmin käyttöön.
Kiitos,
-T
Sivu 1 / 1
Suht'koht nopeaa tämä asiakaspalvelu tätäkin kautta... Siitä huolimatta hyvää joulua teillekin!
-T
-T
eilen olen aktivoinut uuden mikro sim kortin. nyt kun lähetän tekstiviestin niin vatsus on, että tilausta ei löytynyt! sanoin vielä eilen, että katsovat kaikki olevan kunnossa, koska joululahja menee muuten reisille
Moi!
Minulle on sama ongelma. Kävin Sonera liikkeessä 20.12 ja siellä sanoivat että laitat vain aktivointi viestin numeroon 18100 niin mini"kortti" astuu voimaan. Eipä niin käynyt:(. Sieltä tuli viesti että tilausta ei löytynyt. Seisoin vieressä kun myyjä soitti johonkin ja tilasi aktivoinnin. Joululahja meni siis mönkään.
Minulle on sama ongelma. Kävin Sonera liikkeessä 20.12 ja siellä sanoivat että laitat vain aktivointi viestin numeroon 18100 niin mini"kortti" astuu voimaan. Eipä niin käynyt:(. Sieltä tuli viesti että tilausta ei löytynyt. Seisoin vieressä kun myyjä soitti johonkin ja tilasi aktivoinnin. Joululahja meni siis mönkään.
Hei kaikki! Meillä on toistaiseksi vikatilanne sim-korttien tekstiviestiaktivoinnissa. Pahoittelut siitä! Aktivointi onnistuu soittamalla Asiakaspalveluumme 0200 17000 tai ottamalla yhteyttä meihin Omien Sivujen Chat-palvelun kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.