Uuden puhelimen palautusoikeus
Hei! Sain juuri uuden Nokia Lumia 900 -puhelimen + sim-kortin (24kk sopimus). Olisi pitänyt tarkemmin tutustua ennen tilausta, puhelin on aivan liian kookas ja haluaisin palauttaa/vaihtaa sen. Paketti muuten siis ihan avaamattomassa kunnossa, teipit vaan puuttuu paketista. Sisältö koskematon. Onnistuuko vaikka olen pakkauksen avannut? Ja onko mahdollista palauttaa sonerakauppaan ? Samalla vaihtaisin myös sim-kortin mini-kokoiseen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.