Skip to main content

uuden sähköpostitilin luominen

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

HEI!

Olen koettanut tehdä uutta sähköpostitiliä, mutta jostain syystä sitä ei vain saa tehtyä. Käytössäni on "Sonera Tunnukset" pääsen valitsemaan haluttua uutta sähköpostiosoitetta, sen jälkeen painamalla "vahvista" ei tapahdu yhtään mitään! Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse, josta koetettiin myös luoda uutta osoitetta, mutta ei onnistunut. Missähän vika? Käytössäni on 2 osoitetta, 3 olisi vielä vapaana.

2 kommenttia

  • September 27, 2013
Hei Devon

Tietääkseni sähköpostilaatikon avauksissa ei ole mitään vikaa tällä hetkellä. Laittaisitko tarkemmat tiedot laatikon avausta varten vaikka privaviestillä facebookissa niin kokeillaan uudestaan? Tarvittaessa voit ottaa yhteyden suoraan vikapalveluun missä ongelma kyllä saadaan tutkintaan jos laatikon avaus ei silti onnistu.

  • September 27, 2013
ok, laitan facessa privaa soneran sivuilla...