Skip to main content

Uuden SIM-kortin aktivointi

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 53 katselukertaa

hei,
Miten en löydä omilta sivuilta mitään tuollaista valikkoa "SIM-kortin vaihto" mistä voisin aktivoida liittymän.?

6 kommenttia

  • November 26, 2011
Hei ThirdClassCitizen! Onko kyseessä uuden vai vanhan liittymän SIM-kortin aktivointi?

Uuden sim kortin saat aktivoitua:

1. Tekstiviestillä (toimii ainoastaan kuluttaja-asiakkailla): mikäli vanha SIM-korttisi on toimintakunnossa, lähetä vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti TILAA KV numeroon 15400 (0 e). Saat paluuviestin, johon sinun tulee vastata lähettämällä tekstiviesti KYTKE (numero 15400).
2. Internetissä: kirjaudu sisään (Omat Sivut –tunnuksilla) internetosoitteessa http://www.sonera.fi/liittymanhallinta. Valitse ”Tilattavat palvelut”, sen jälkeen ”Muut palvelut”, jonka alta löydät linkin ”Sim-kortin vaihto”. Etene sivulla annettavan ohjeistuksen mukaisesti.

Mikäli kyseessä on numeronsiirto, aktivoituu uusi liittymä ja SIM-kortti sitten kun liittymä on auennut Soneralle.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • November 26, 2011
Kyseessä on uusi liittymä, tilasin IPhone 4S jonka mukana tuli uusi SIM.

Kun menen liittymähallintaan -> uusien palveluiden tilaus -> muut palvelut, sieltä tulee valittavaksi vain alla olevat, enkä löydä mistään kyseistä SIM-kortin vaihtoa..

Muut Palvelut
Kytkentä
Kk-maksu
Fiksunetin lisäpaketti
Multi-SIM
Poissaolotiedote
Tuleva Data
Täysnetin lisäpaketti

  • November 26, 2011
Käytkö lisäämässä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistan asian. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille ja se löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Asiakasnumeron voit korvata liittymänumerollasi, ilman ensimmäistä nollaa.

Näin pääsen tarkistamaan paremmin tilannettasi.

  • November 26, 2011
Nico kirjoitti:
Käytkö lisäämässä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistan asian. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille ja se löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Asiakasnumeron voit korvata liittymänumerollasi, ilman ensimmäistä nollaa.

Näin pääsen tarkistamaan paremmin tilannettasi.


Lisäsin, kiitos avusta! ^^

  • November 26, 2011
Liittymäsi on nyt auki. Laita SIM-kortti sisään laitteeseen ja virrat kiinni ja uudelleen auki.

Liittymä menee normaalisti verkkoon ja saat puhelimesi samantien käyttöön.

  • November 26, 2011
Kiitos oikein paljon! :>