Hei!
Olen entuudestaan jo Soneran asiakas, ja tänään tuli postissa tilaamani iPhone 4s 16Gb ja uusi soneran mikro-sim-kortti. Ohjeissanne sanotaan että lähettää vanhalla sim-kortilla "tilaa kv" numeroon 15400. Tämän tehtyäni paluuviestissä sanotaan, että "Palvelun kytkentä ei onnistunut...". Myöskään "omilta sivuilta" ei löydy kohtaa "SIM-kortin vaihto". Jono asiakaspalveluun on "yli kolmekymmentä minuuttia", enkä jaksaisi ootella.
Liitin keskustelualueen profiiliini asiakasnumeroni. Voisitteko tsekata onko jotain hämminkiä, vai mitä tässä pitäisi tehdä? Uusi laskutuskauteni alkaa vasta kuun lopulla, mutta kai silti uuden sim-kortin aktivoinnin pitäisi onnistua? Vaiko?
yst. terv.
Janne
uuden sim-kortin aktivointi ei onnistu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.