Skip to main content

Uuden sopparin ruinaaminen

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Moi, Milloinkahan teihin kannattaisi olla yhteydessä tuon sopimuksen uusimisen kanssa, tämä taitaa päättyä 8. 11. 2012 ja en kyllä rupea maksamaan normaali hintaa ne on jo kiskurihintoja. Viimeksi kun uusin sopimuksen niin olikohan näihin aikoihin kun soitin, mut en ole varma. Hyvä tarjous pitäisi saada tai muuten kyllä loppuu tää kiinteäyhteys kun sopimus päättyy.

9 kommenttia

  • August 14, 2012
Hei mavexx!

Sinun kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme lokakuun aikana. Meiltä saat varmasti hyvän tarjouksen, jolla voit jatkaa sopimustasi.

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 14, 2012
Heikki- kirjoitti:
Hei mavexx!

Sinun kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme lokakuun aikana. Meiltä saat varmasti hyvän tarjouksen, jolla voit jatkaa sopimustasi.

Sehän siinä on et muistaako sitten, viimeksi meni jo täpärälle, tuo muisti kun ei aina ole ajan tasalla milloin soppari loppuu, jos ei muista käydä katsomassa....

  • August 14, 2012
Määräaikaisen sopimuksen päättymispäivämäärän näet myös laskultasi. Kannattaa ehkä laittaa esimerkiksi kännykkään muistutus tai perinteinen muistilappu jääkaapin oveen, niin muistat soitella meille lokakuussa!

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 14, 2012
Heikki- kirjoitti:
Määräaikaisen sopimuksen päättymispäivämäärän näet myös laskultasi. Kannattaa ehkä laittaa esimerkiksi kännykkään muistutus tai perinteinen muistilappu jääkaapin oveen, niin muistat soitella meille lokakuussa!

Okei!

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 31, 2012
mavexx kirjoitti:
[quote="Heikki-":h9du8512]Määräaikaisen sopimuksen päättymispäivämäärän näet myös laskultasi. Kannattaa ehkä laittaa esimerkiksi kännykkään muistutus tai perinteinen muistilappu jääkaapin oveen, niin muistat soitella meille lokakuussa!
[/quote:h9du8512]
Tilasin tuon nyt kun tuli s.postiin tarjous, olisikohan aspan kautta saanut parremman? Tuo toinen vuosi kun olisi ollut vielä halvempi vaikka sen hintainen kuin nyt on niin silloin olisi ollut kyllä loistava homma.....

Jatka sopimustasi ja hyödynnä edullisempi hinta!
Jatkamalla sopimustasi seuraavat 24 kk, saat Sonera Laajakaistan ja Koti TV-palvelun ensimmäiseksi vuodeksi hintaan 29 €/kk ja toiseksi vuodeksi hintaan 39,90 €/kk.
Henkilökohtainen tarjouksesi on voimassa vain 4.9.2012 asti.
Varmista huippuedullinen hintasi tilaamalla nyt!

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • September 4, 2012
Ei taida vastausta kuulua?

  • September 4, 2012
Moi mavexx,
Sen verran hyvä tarjous on kyseessä, ettei Asiakaspalvelunkaan kautta olisi parempaa saanut. Hyvän diilin teit!

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • September 4, 2012
Mia kirjoitti:
Moi mavexx,
Sen verran hyvä tarjous on kyseessä, ettei Asiakaspalvelunkaan kautta olisi parempaa saanut. Hyvän diilin teit!

Mikähän on kun ei ole tilausvahvistustusta vielä tullut, siinä sanottiin et se lähetetään s.postiin tai kotiin?

  • September 5, 2012
Hei mavexx,
tilaustasi ei ole vielä käsitelty ja tallennettu järjestelmäämme, jonka takia emme ole päässeet lähettämään tilausvahvistustakaan. Odotellaan vielä, jotta asia saadaan käsiteltyä.