Uuden sopparin ruinaaminen
Moi, Milloinkahan teihin kannattaisi olla yhteydessä tuon sopimuksen uusimisen kanssa, tämä taitaa päättyä 8. 11. 2012 ja en kyllä rupea maksamaan normaali hintaa ne on jo kiskurihintoja. Viimeksi kun uusin sopimuksen niin olikohan näihin aikoihin kun soitin, mut en ole varma. Hyvä tarjous pitäisi saada tai muuten kyllä loppuu tää kiinteäyhteys kun sopimus päättyy.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.