Moi!
Koti-TV:n valikossa näkyy ilmoitus että laite pitäisi käynnistää uudestaan
jotta uuden ohjelmaoppaan voisi ottaa käyttöön?
Irroitin virtajohdon ja kokeilin myös Asetukset-valikon kautta uudelleenkäynnistämistä;
Vielä kuitenkin vanha ohjelmaopas näyttäisi tulevan keltaisesta napista.
Vai mitä uudistusta tässä pitäisi olla?
Uudistunut ohjelmaopas
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.